Hop til indhold
Guest kongo79

gb af ung københavner tøs.... Hun trænger virkelig til Pik

Recommended Posts

Guest kongo79

Hej

Tøsen er alt for liderlig så vi holder et gb nu her på onsdag den 1 feb. Nu har hun tigget mig over flere dage om et gb så nu kommer det :) 

Vi tager ikke depositum da stedet er booket og jeg knepper hende selv alligevel ;)

tilmeldning er dog nødvendig via sms 

Smuk,  slank dansk  pige på 23 år  som virkelig elsker pik  søger mænd til gb onsdag d. 1 feb.  i kbh klokken 20.30 . tæt på zoo .

se evt. disse små klip fra forrige gangbang https://1drv.ms/f/s!An78aErlnj2JgQBhY9jN5-7E_vFD    :)
Max 10 mænd 

Tøsen  er slank,  meget stram  og meget liderlige efter pik...  Lysten driver hende så derfor er det kun 1000 kr for dette. 

Lige lidt praktisk info. 
Knep gerne dybt,  og hårdt.. Hun  elsker det. 
Knep er med kondom men hun  sutter uden . 
Hun elsker sperm i ansigt og mund. 
Ingen anal 
I skal selv medbringe kondomer. 
Det er fra klokken 20.30 til 22. 00 hvis der er 5 eller flere der deltager . ved under 5 deltagere er det fra 20.30 til 21.30

Al kommunikation er via manden her og den præcise adresse bliver sendt ud via sms 

Krav til mænd. 

Max 45 år og ikke tykke/ fede men noget på sidebenene er helt okay :)
Samt kun skandinavisk oprindelse 

Skriv en mail til  [email protected] hvis du har mod på en fræk og dirty aften i selskab med en flot og liderlig ung dansk tøs 

 

20151124_204159.jpg

gbtøs.jpg

bj tøs.jpg

 

Øjebliksbillede 8 (11-04-2014 02-14).png

Øjebliksbillede 13 (11-04-2014 02-18).png

Redigeret af kongo79
forkert billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

For få dage siden skrev I:

"Max 43 år.Nu skriver I "Max 45 år". :-):-):-) Fint nok, at I sætter aldersgrænsen op :-) 

Men pigen bliver jo også ældre :-):-):-) Hun har efterhånden været 23 år i en del år, uden at hendes alder er sat op !  :-):-):-) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Hun bliver faktisk 24 år i år... Så det kan jeg nu ikke forstille mig.. 

Men igen jeg udelukker ikke i en tidligere annonce slåfejl..  I mit univers er 21 og 23 år det samme,  selvom det måske ikke gælder alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Bemærk 30 min solo tid bagefter med hende koster 1200 kroner... Jeg vil stadigvæk være der diskret... Evt tage et billede eller 2 med din telefon som minde til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...