Theodor fælgen 37 Skrevet 27. Januar, 2017 ohh yes.og de spiller på copenhell senere i år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 27. Januar, 2017 Hvis man skulle forestille sig at det verbale dampbarn, var musikalsk, hvilket instrument,.kunne man forestille sig, ud over water-boar, han spillede på?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. Januar, 2017 Bertolt Brecht skrev, for 3 minutter siden: Hvis man skulle forestille sig at det verbale dampbarn, var musikalsk, hvilket instrument,.kunne man forestille sig, ud over water-boar, han spillede på?. Med sine meget små hænder vil jeg antage mandolin. Men jeg tror snarer han har et stort muslimanlæg i sin bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 28. Januar, 2017 NoBS skrev, for 6 timer siden: Med sine meget små hænder vil jeg antage mandolin. Men jeg tror snarer han har et stort muslimanlæg i sin bil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 30. Januar, 2017 Har man samvittigheden til det, undlader man at gøre ham opmærksom på at det er en mini guillotine der kan snuppe begge små hænder .......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Januar, 2017 Bertolt Brecht skrev, for 3 minutter siden: Har man samvittigheden til det, undlader man at gøre ham opmærksom på at det er en mini guillotine der kan snuppe begge små hænder .......... For ikke at tale om andre små ting, der komme i klemme i sådan et jern Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 30. Januar, 2017 NoBS skrev, for 1 time siden: For ikke at tale om andre små ting, der komme i klemme i sådan et jern Så ville han langt om længe kunne holde sin Bar Mitzvah .............................................................. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg