Straight38 12 Skrevet 27. Januar, 2017 Besøgte i dag Doll som ifølge profilen kom fra Frederiksberg, men i praksis kom fra Slagelse. Meget hurtigt kontakt og et billede hvor hun selv var utydelig og i fuld figur, gjorde at jeg lod tvivlen komme hende til gode. Jeg accepterede 1500 da jeg ikke vil ødelægge stemningen første gang ved at diskutere pris, og synes faktisk tit man derved får pænt meget retur. Alt i alt, var det dog en af de oplevelser som var helt ligegyldige. Ikke særlig pæn, alt for tyk, ikke charmerende og selve håndværket var simpelthen ikke prøvet dårligere på denne side at teenage årene. Suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 27. Januar, 2017 Godt jeg droppede hende, syntes også hendes billede, "gav udtryk" for at hun ikke ville ses ... Hun var også meget påtrængende mht, at mødes, så jeg ignorerede hende lidt, hvilket resulterede i, at hun Blocked mig, og gav mig en dårlig THUMBS DOWN .. tsk tsk ... Stupid tøse- barn, men godt jeg ikke brugte 1500.- på det ... Min "Radar" virker stadig hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg