Hop til indhold

Doll . . . Slagelse/Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Besøgte i dag Doll som ifølge profilen kom fra Frederiksberg, men i praksis kom fra Slagelse.

Meget hurtigt kontakt og et billede hvor hun selv var utydelig og i fuld figur, gjorde at jeg lod tvivlen komme hende til gode.

Jeg accepterede 1500 da jeg ikke vil ødelægge stemningen første gang ved at diskutere pris, og synes faktisk tit man derved får pænt meget retur.

Alt i alt, var det dog en af de oplevelser som var helt ligegyldige. Ikke særlig pæn, alt for tyk, ikke charmerende og selve håndværket var simpelthen ikke prøvet dårligere på denne side at teenage årene. Suk

Skrevet

Godt jeg droppede hende, syntes også hendes billede, "gav udtryk" for at hun ikke ville ses ... Hun var også meget påtrængende mht, at mødes, så jeg ignorerede hende lidt, hvilket resulterede i, at hun Blocked mig, og gav mig en dårlig THUMBS DOWN .. tsk tsk ... Stupid tøse- barn, men godt jeg ikke brugte 1500.- på det ;-)

... Min "Radar" virker stadig hahaha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.