Guest Vestegnen Skrevet 27. Januar, 2017 I dag var jeg nok en gang nede for at tømme min postkasse for reklamer. Det burde ikke være nødvendigt, for jeg har et " Reklamer - nej tak" klistermærker på postkassen. Desværre bliver reklamerne pakket ind i et omslag, hvor der står noget i retning af, at reklamerne skal omdeles uanset mærket på postkassen. Pga. det omslag skal jeg hver uge smide reklamer ud. Er der nogle af jer som har en idé til hvad jeg kan gøre for at slippe for dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 27. Januar, 2017 Har samme irriterende problem. Tror ikke, at du kan slippe for det. Det er en god forretning for Post Nord. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. Januar, 2017 Tjaa hvis du kan alliere dig med 20/25 andre, så tager postdanmarks opslag af, tager alle reklamer og smider i et postkasse, og ligger en an skrevet med meget store bogstaver, at det er reklamer der er omdelt, trods et nej til reklamer, og næste gang er i 50 der gør den lille øvelse, efter et par gange stopper det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2017 På omslaget står dit navn og adresse. Derfor er det en såkaldt adresseret reklame, og den er (desværre) lovlig at belemre folk med. Jeg har også et skilt, og efter at det kom op, blev omslaget med uvelkomne ting betydelig tyndere. Helt slippe for skidtet tror jeg ikke, man kan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 27. Januar, 2017 Vestegnen skrev, for 12 minutter siden: Er der nogle af jer som har en idé til hvad jeg kan gøre for at slippe for dem? Robinsonlisten som du kan tilmelde dig på inde på borger.dk Eller også kontakte det firma som har sendt dig noget og sig at du ikke vil have deres skrald, så må de ikke sende til dig igen http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Spam-og-reklamer/Spam-og-reklamer/Robinsonlisten?tc=6C5E2504942D4AEDAD614666E58FB9D9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. Januar, 2017 (edited) Vestegnen skrev, 1 time siden: I dag var jeg nok en gang nede for at tømme min postkasse for reklamer. Det burde ikke være nødvendigt, for jeg har et " Reklamer - nej tak" klistermærker på postkassen. Desværre bliver reklamerne pakket ind i et omslag, hvor der står noget i retning af, at reklamerne skal omdeles uanset mærket på postkassen. Pga. det omslag skal jeg hver uge smide reklamer ud. Er der nogle af jer som har en idé til hvad jeg kan gøre for at slippe for dem? jeg mener at der er et et sted på nettet hvor man kan gå ind og vælge hvilke reklamer man ønsker at modtage på den måde og hvilke man ikke gør. Altså hvis du fravælger byggemarkeder så kommer der ingen fra den branche....kan desværre ikke huske hvad det hedder Det er vist nok Robinsonlisten som nævnt tidligere i tråden Redigeret 27. Januar, 2017 af DK fyr 34 Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Januar, 2017 Her kan du vælge og fravælge.. https://minetilbud.dk/?sc_camp=38159A2591D64B8C947FEE567787B42D&gclid=CIP27NHb4tECFQpkGQodoGkDpw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 27. Januar, 2017 Man melder sig blot på "Robinsonlisten" og fravælger alt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 27. Januar, 2017 Tak for jeres råd. Jeg har været inde på borger.dk og set, at jeg for længst har tilmeldt mig Robinsonlisten, men det har desværre ikke hindret reklamerne i at vælte ind i postkassen hver uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Januar, 2017 Jeg kaster omslaget med min adresse i affaldet og reklamerne i nærmeste røde postkasse. Så kan postnord have fornøjelsen af at sortere en gang til. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2017 Gungner skrev, for 2 minutter siden: Jeg kaster omslaget med min adresse i affaldet og reklamerne i nærmeste røde postkasse. Så kan postnord have fornøjelsen af at sortere en gang til. Det gjorde jeg faktisk også engang. Måske man skulle genoptage den trafik. Så kan de lære det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 28. Januar, 2017 Borende X skrev, for 12 timer siden: Det gjorde jeg faktisk også engang. Måske man skulle genoptage den trafik. Så kan de lære det. Godt nok underligt, at i ikke respekteres for "Reklamer Nej Tak" - skiltet, som udleveres fra postdk/postnord. Jeg har i de 4 år, jeg har været tilmeldt ordningen, kun fået reklamer een gang! Og efter min tilmelding til Robinsonlisten, får jeg heller ikke adresserede reklamer mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 28. Januar, 2017 Er også tilmeldt Robinsonlisten (spøjst navn iøvrigt) og modtager kun PostNord omdelte reklamer i begrænset omfang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 28. Januar, 2017 Til gengæld risikerer man ikke at få ting man gerne ville have haft. Så nytter det ikke at klage over fejl ved levering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 28. Januar, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden: Til gengæld risikerer man ikke at få ting man gerne ville have haft. Så nytter det ikke at klage over fejl ved levering. Tja jeg bruger siden https://etilbudsavis.dk/ hvis jeg har behov for at se reklamer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg