Hop til indhold
Guest tzatiki

Hotel/område i Pattaya

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg har været i Thailand flere gange, men om ikke så længe skal jeg til Pattaya for første gang. Jeg har ellers altid undgået det; bl.a. fordi jeg modsat andre ikke rejser til Thailand med det hovedformål at knalde. Det gør jeg nu heller ikke denne gang, skal kun være der i et par dage, meeen når man nu er der, så.....

Normalt plejer jeg ikke at have problemer med selv at researche mig frem til gode hoteller, men jeg kunne nu godt tænke mig lidt hjælp til Pattaya.

Hvilke hoteller kan I anbefale (max. 300,- pr.nat, så det er ikke luksus jeg er ude efter), som også er girlfriendly?

Hvor er bedst at bo, hvis man ønsker at bo tæt på det hele, men bestemt ikke ønsker at bo lige dér hvor det er umuligt at sove pga. disko-musik og lign? Er Jomtien-området helt uden barpiger?


Tak for hjælpen :-)

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere forskellige hoteller på den playliste her fra Bangkok112

 

 

Her er hoteller imellem 20-40$

http://bangkok112.com/pattaya-best-hotels-20-to-40-a-night/

Og 50+$ her :D 

http://bangkok112.com/pattayas-best-hotels-50/

 

Har ikke selv været i thailand så skal ikke kunne sige hvad der er bedst og vælge, men her er lidt og vælge imellem (kigge på) ;) 

 

Og god tur når du kommer så langt :) 

Redigeret af HirtshalsFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
HirtshalsFyr skrev, for 5 timer siden:

Der er flere forskellige hoteller på den playliste her fra Bangkok112

 

 

Her er hoteller imellem 20-40$

http://bangkok112.com/pattaya-best-hotels-20-to-40-a-night/

Og 50+$ her :D 

http://bangkok112.com/pattayas-best-hotels-50/

 

Har ikke selv været i thailand så skal ikke kunne sige hvad der er bedst og vælge, men her er lidt og vælge imellem (kigge på) ;) 

 

Og god tur når du kommer så langt :) 

Jo tak. Jamen, jeg kan sagtens finde hoteller. Plejer at bruge agoda systematisk.

Jeg er mere ude efter erfaringer fra folk, der har været der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at bo på apex second road, tæt på på soi 7 og 8.

Syntes fint hotel til 550 bath i døgnet. Er altid blevet behandlet godt

Redigeret af surfingsam

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 27/1/2017 at 14:05:

Er Jomtien-området helt uden barpiger?

Hoteller i den prisklasse kender jeg ikke - er for meget af et luksusdyr :)

Nej, i Jomtien er der massere af barpiger fra Soi 1-7 samt Soi White house og Soi Welcome.
Lige nu er der ikke mage kunder i gaderne - så det er nemt at gøre en god handel (undlad venligst at være alt for nærig) ;)
Der er smukke piger at finde, men udvalget er dog større i selve Pattaya - både i Soi'erne og på Walking Street. Her er der dog også flere kunder.
Selv foretrækker jeg at bo i Jomtien - der er noget mere ro og med bath-busserne varer det ikke længe at komme til Pattaya :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Nielsen Tonajt skrev, for 32 minutter siden:

Hoteller i den prisklasse kender jeg ikke - er for meget af et luksusdyr :)

Nej, i Jomtien er der massere af barpiger fra Soi 1-7 samt Soi White house og Soi Welcome.
Lige nu er der ikke mage kunder i gaderne - så det er nemt at gøre en god handel (undlad venligst at være alt for nærig) ;)
Der er smukke piger at finde, men udvalget er dog større i selve Pattaya - både i Soi'erne og på Walking Street. Her er der dog også flere kunder.
Selv foretrækker jeg at bo i Jomtien - der er noget mere ro og med bath-busserne varer det ikke længe at komme til Pattaya :) 

Tak Nielsen Tonajt :-). Hvad med stranden i Jomtien, er den også af højere standard? Jeg overvejer netop også Jomtien fordi jeg ikke gider et inferno af støj og at det trods alt ligger forholdsvis tæt på Walking Street. Jeg skal afsted i marts.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 minutter siden:

Hvad med stranden i Jomtien, er den også af højere standard

Ja!
Desto længere sydpå - desto bedre plads og færre turister.
Objektivt sagt, så ligner strandene hinanden - brunt sand og knapt så lækkert vand.
Såfremt du vil prøve en lækker strand, så tag færgen til Koh Larn. Det varer en lille time hver vej og koster kun 30 bath. Alt er dog ca tre gange så dyrt der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit 1. valg er Pattaya Blue Sky på Beach road Soi 5.

Nybygget (2-3 år) efterhånden, rolige omgivelser, ikke så mange russere, Ok pris ca 300-350 afhængig af datoer, Girldfriendly og ligger mellem 2. road og Beach road så det er meget let at komme til og fra med Bath busserne.

2. valg er nabohotellet Best Beach Villa som er lidt ældre og lidt billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Tak til alle for input :-)

Nu hvor jeg  ikke kun skal på 14 dages hyggerejse til Pattaya, så er Areca Lodge altså liiige en tand for pænt og dyrt for mig.

Er der nogle af jer, der kendder Flipper House Hotel eller D'Hotel Pattaya?

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg har været tilfreds med lk mansion tæt på centrum og billigt for 3 stjerner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...