Hop til indhold
Snuller

Norgesgade 11B, Fredericia - Aldrig igen

Recommended Posts

Var en smut forbi Fredericia i går torsdag, tænkte jeg ville afprøve et (for mig)  nyt sted og se om ikke jeg kunne vaske skuffelsen over mit første besøg i byen, (ligeledes i Norgesgade) væk med en god oplevelse.

Men, næe nej, lader til at jeg har en Fredericia forbandelse :-( 

Norgesgade 11B ligger direkte overfor mit første besøg i byen, hmm, måske en "advarsel" jeg skulle have været opmærksom på, men trådte ind af gadedøren og ringede på klokken og blev lukket ind af en ældre, lidt bred, Thaimutter. Du ha' ung pige spurgte hun, joe, det var jo det jeg var kommet for. Udvalget var ikke eksisterende da der kun var en, ikke helt ung, til stede foruden mutter. Men hun så sød ud, så tænkte hvorfor ikke. Hvad vil du ha' spurgte mutter! Svarede B2B med FP - 1/2 time 1000 kr sagde hun så. Allerede der burde jeg være gået, men det lille hoved tænkte desværre for mig. Nej sagde jeg, alt for dyrt, plejer at give 1000 kr for en time med det hele - OK sagde hun, special price for you med et lille rævesmil. Hun sagde derefter noget til pigen på Thai, der sikkert betød noget i retning af - gør fjolset færdig lige så hurtigt som de andre.

Kom så ind bag et forhæng i det mindste massagerum jeg har været i, i mine ret mange år med utallige besøg hos Thai bordeller. Der var faktisk næsten ikke plads til at smide tøjet og slet ikke noget sted at ligge det, måtte ligge det på sengen, sårn' lidt til siden så det ikke kom i vejen. Penge først sagde mutter Thai så, ok, betalte de 1000 kr og mutter forsvandt. For at gøre en lang historie kort, så stod jeg udenfor ca 25 min senere :-( Var ganske vist "tømt" men havde måske fået 5 min med B2B, og kun på ryggen, lidt sjaskmassage foran, pirring af minisnuller med det forventede resultat, på med dutten, wham bang, thank you mam, en hurtig skyller og ud igen.

Sex var s'men godt nok, men alt det andet manglede altså, og det er, for mig, lige så vigtigt.

Er der virkelig ikke et sted i Fredericia der leverer "varen" med det man betaler for og med fuld tid? For det er helt sikkert, at i Norgesgade kommer jeg aldrig mere.

Sted 5/10 (ikke særlig rent og meget småt)

Pigen 6/10 (lidt slapt mavedelle efter fødsler tror jeg, men ellers ok)

Massage 4/10 (hader snyd med service og tid)

Helhedsindtryk 5/10

Kommer jeg igen? ALDRIG!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for at besøge kartoon ung dame med flotte billeder der reklameres med.

Ikke eksisterende så den kloge gik igen. ( sorry) :-)

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps det er den ene af de annoncer som vakte min interesse. Hende som jeg talte med lød ung og præsenterede sig som Kartoon

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kartoon er ikke i norgesgade 11B men Danmarksgade 50 (ca. 50) Og hun er der! Hun er omtalt i anden tråd som med meget lidt indlevelse under sex og hj, og det er desværre rigtigt, har prøvet 2 gange med hende - simpelthen fordi hun har en fantastisk krop!! MEN - hendes massage er faktisk ikke ringe, ikke det der bløde sjask man ellers udsættes for rundt omkring. Jeg nød en times massage i sidste uge til 300 uden der skulle diskuteres, hun spurgte om jeg ville mere inden og midtvejs, men forsøgte bestemt ikke at lægge op til noget. Kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikmak01

Jeg kan ikke genkende den dårlige omtale af Norgesvej 11. Jeg har besøgt stedet 2 gange de sidste 14 dage og har fået en fin behandling :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...