Hop til indhold
Guest Vestegnen

Hedehusene Thai Massage

Recommended Posts

Vestegnen skrev, for 9 minutter siden:

Hedehusene Thai Massage

Er der nogle som har besøgt klinikken efter de flyttede til Hedehusene? Eller skal jeg tage en tur for holdet om et par uger når jeg har fået løn? :-)

Vi vil med taknemlighed og interesse læse din beretning fra dette sted. - Det ligner jo en hel gård med en smuk og veltrimmet besætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Det ligner jo det rene griseri :D 

Glæder mig til at høre om stedet

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive
Karmann skrev, for 3 timer siden:

Det er det gamle Roskilde Thai Massage som er flyttet derud. Da jeg var derude sidst var det samme besætning.

Og hvordan var besætningen i Roskilde er jo kun billede af den stor barmede og en ladyboy sidst jeg kiggede  går i hvert fald ud fra det var ladyboy på billede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive

Så nåede jeg forbi, Blev modtager af fru. boss hun havde desværre ikke selv tid til massage da hun skulle afsted hun ser ellers lækker ud vi lavede dog en halv aftale om at næste gang jeg kom forbi blev det med hende, men fik en god gang massage af en lidt ældre thai afslutning med hånden kom der så en anden yngre model, ok massage og afslutning en lidt dårlig ting var nok da jeg kom ud af døren holdt der 3-4 biler med mænd der enten havde planlagt at holde middags pause lige uden for så de kunne se hvem der går ind og ud eller de ventede på deres tur, men kan nu bedst lide at være lidt diskret så ikke sikker på om jeg kommer igen selv om mutter trækker lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så også lige været forbi, ringede og bestilte tid, som der står er en god ide' :-) 

fik 60 minutter hedehusende speciale + hånd. 

Kan kun sige jeg kommer helt sikkert igen, virkelig god massage, og hånd, og rigtig god tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive
B-ande skrev, den 23/2/2017 at 14:26:

Har så også lige været forbi, ringede og bestilte tid, som der står er en god ide' :-) 

fik 60 minutter hedehusende speciale + hånd. 

Kan kun sige jeg kommer helt sikkert igen, virkelig god massage, og hånd, og rigtig god tid. 

Ja massagen og håndjob var bestemt ok syntes bare ikke det er særligt diskret men det er jo heldigvis en smagssag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til et besøg hos en lokale thaimassør. 

Hun har lejet sig ind i lokaler i en gård, hvor der holder en del biler - selv på en søndag. En ret køn kvinde omkring de 35-40 tog imod mig. Hun kaldte sig vist nok Game! Lokalerne er overraskende pæne og velholdte. Vi aftalte oliemassage mens hun var nøgen og  håndtrold til sidst. Det betalte jeg 800 kr for.

Hun er køn, pæne store berøringsvillige bryster, men desværre er hendes krop skamferet af lidt for store og mange tatoveringer efter min smag. Massagen var OK, men uden den sædvanlige opbyggende pirring.

Da hun stod foran mig havde jeg svært ved at kigge væk. Jeg fik lyst til at slikke fisse på hende. Kort tid efter låste hun mit hoved fast med benene. Storgrinende rodede hun i mit hår og kaldte mig "good boy" ;-) 

Hun er sød og rar at være sammen med, men massagen var middelmådig og uden pirring undervejs. Kommer jeg igen? Måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
B-ande skrev, den 2/23/2017 at 14:26:

Har så også lige været forbi, ringede og bestilte tid, som der står er en god ide' :-) 

fik 60 minutter hedehusende speciale + hånd. 

Kan kun sige jeg kommer helt sikkert igen, virkelig god massage, og hånd, og rigtig god tid. 

Var det 'mutter' selv der stod for behandlingen ? For hun ser sgu godt ud....

Og hvordan med pirring undervejs ?  Vestegnen var ikke helt tilfreds der kan jeg se.

 

Tak.

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Indian skrev, den ‎23‎-‎02‎-‎2017 at 17:26:

Hon ser riktigt läcker ud ! Er det ägarinnan på bilderna så kan det vara ett besök värt. 

Ja hun ser sød ud på billederne, men hun er i en lidt anden vægtklasse i dag ( i dag = for ca. 3 mnd. siden )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
*Kurt* skrev, for 18 minutter siden:

Ja hun ser sød ud på billederne, men hun er i en lidt anden vægtklasse i dag ( i dag = for ca. 3 mnd. siden )

Elsker buttede thai kvinder :)

Så hun har både større røv og endnu større babser ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, den ‎21‎-‎03‎-‎2017 at 07:54:

Elsker buttede thai kvinder :)

Så hun har både større røv og endnu større babser ?

 

 

Ansigtet er noget større, resten kan jeg ikke udtale mig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, den 20/3/2017 at 14:36:

Var det 'mutter' selv der stod for behandlingen ? For hun ser sgu godt ud....

Og hvordan med pirring undervejs ?  Vestegnen var ikke helt tilfreds der kan jeg se.

 

Tak.

Glad

Ja lidt var der under vejs, men har været de stedet hvor der var mere. :-) men syntes massagen var virkelig god, hvilket der ofte ikke rigtig er noget af, andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for nogle uger siden, havde bestilt tid og var virkeligt i lysthjørnet. Der var langt til Hedehusene og det tog 8 min længere tid at komme frem. Jeg orienterede på SMS om min forsinkelse og kom frem til en uoplagt og sur mammasan.

Hun var tydeligvis sur over at jeg kom senere. Jeg sagde til hende at jeg ville smide en 100 las oveni for min forsinkelse i håb om lidt positiv stemning. Jeg betalte og hun sagde, at jeg skulle lægge mig tilrette så ville hun hente en pige. Jeg fortalte, at det var hende jeg havde bestilt og at det var hende jeg ønskede. Hun gik og kom tilbage og begyndte at massere og beklage sig over en dårlig arm.

 

Efter 10 min måtte jeg bede om en anden, det var det ringeste jeg havde oplevet til dato men Game fuldførte missionen - dejlig tøs. 

 

Redigeret af bambota

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i lørdags.

Det er et flot sted med god plads og fint badeværelse til før og efter, hvis man skulle have det behov, det havde jeg selv.

Blev modtaget af nydelig dame og fik mulighed for at vente 10 min, hvilket var i orden med mig da jeg ikke havde bestilt tid og så kunne jeg bade inden og nyde lidt til halsen, mens jeg spændt ventede.... 

Der kom så en pæn kvinde og hun gav ellers massage som jeg syntes var langt over middel, specielt er hun god til at trykke med albue/fingre og fandt mange ømme steder.

Der var ganske lidt pirring undervejs men det kom dog mod slutningen og vi blev enige om pris og ydelse efter lidt forhandlinger.

Rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...