Hop til indhold
StevenDK

Hamborg - Felicitas

Recommended Posts

Så var jeg for ikke så længe siden et smut forbi Hamborg af arbejdsmæssige grunde, og heldigvis var der nogle timer der skulle slås ihjel :-P.

Jeg valgte som flere gange før at smutte forbi Felicitas for at nyde en massage med hvad der nu hører dertil.

Felicitas er lækkert indrettet i et gammelt vandtårn og er super nemt at komme til. Også med Hamborgs offentlige transport. Hvis du har været i Rundetårn vil Felicitas virke velkendt. Du starter i velkomstrummet, hvor en sød kvinde byder dig velkommen inden du møder dagens piger, som du kan vælge imellem. Det foregår helt naturligt og nemt, og pigerne er super søde. Ingen pres eller forsøg  på "bating". Hvis du allerede har en favorit kan du også bare bede om at møde hende. Så slipper du for at give hånd til 8-12 søde og letpåklædte piger :rolleyes:. Jeg valgte Angelina, da jeg fra tidligere besøg ved at hun er en erfaren massøse som ved hvad det hele går ud på. Når du har valgt en pige booker hun et rum i jeres aftalte tid, og så går I op til rummet via den snoede gang. Du får udleveret rene håndklæder og badesko og jeg tror pigerne har en intern konkurrence om at gætte din skostørrelse :D. Angelina gættede i hvert fald rigtigt og mente hun scorede et point...eller også kunne hun huske det. Jeg vælger at tro hun gættede...

Efter vi nåede frem til værelset og havde ordnet betalingen snuppede jeg et hurtigt bad. Badeværelserne er flotte og rene og flere piger går automatisk med dig derud og bader. Det er lidt lækkert :wub:. Især hvis du kan lide at blive vasket godt og grundigt :rolleyes:.

Jeg vil ikke berette så meget om selve massagen i åbent forum, da Angelina ikke specifikt ønsker anmeldelser, men blot fortælle at jeg havde en fantastisk oplevelse. Standardprisen er 80 EURO for en times erotisk massage med en håndtrold, og du kan derudover bestille ekstra. Det varierer lidt fra pige til pige hvad de tilbyder, men ØKO fransk, samleje, spansk osv. kan tilkøbes hos alle piger så vidt jeg har erfaret. Der er piger for enhver smag både hvad angår alder, farve, størrelse, hårfarve und so weiter..... Men kig på deres super hjemmeside.

Felicitas får min bedste anbefaling, hvis man kan lide en erotisk massage med de ekstras man nu ønsker. Pigerne er søde og reelle, stedet er flot og rent og jeg har altid smilet når jeg gik derfra :rolleyes:. Spørg hvis du vil vide mere.....

Link: http://www.felicitas-wellness.de/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj

Jeg kan kun give dig ret. Det er lækkert, rigtig lækkert.

Super atmosfære og virklig fine piger.

Jeg plejer at give 200 eur 1.5 time med Lara. Alt incl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant og inspirerende indspark, du kom med her Steven. :-) 

Der lyder som et sted, der er værd at besøge :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knight4fun skrev, den ‎26‎-‎01‎-‎2017 at 22:07:

Halløj

Jeg kan kun give dig ret. Det er lækkert, rigtig lækkert.

Super atmosfære og virklig fine piger.

Jeg plejer at give 200 eur 1.5 time med Lara. Alt incl.

Det er nemlig et lækkert sted :-P

200 Euro for 1,5 time med alt inkl. er en god deal. Jeg kender ikke Lara. Der er for mange søde piger til at man kan nå at kende dem alle :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den ‎28‎-‎01‎-‎2017 at 16:50:

Interessant og inspirerende indspark, du kom med her Steven. :-)

Der lyder som et sted, der er værd at besøge :-) 

Venligst

French

Hej French,

Det er helt sikkert et besøg værd hvis du er i Hamborg. Jeg har aldrig haft noget at sætte en finger på. Jeg tror de satser alt på tilfredse kunder og høj kvalitet.

Jeg glemte at nævne at stedet kan være lidt svært at finde første gang fordi det ligger skjult i en lille park, med mindre du kører og bruger GPS. Men hvis du går ud fra S-tog stationen Berliner Tor er der kun 100 meters gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...