Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er helt enig med @underdog40. Sidste gang jeg besøgte hende havde hun nogle 12 cm hæle på så ryger hun næsten op på 2 meter, imponerende syn, luften må være ret tynd deroppe. Det er svært at se på hendes billeder men hun er virkelig høj! ... derudover så er det værd at nævne at hun er meget smuk, både krop og ansigt. Det bliver ikke meget bedre efter min mening.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jennifer! It's impossible that all your girls seem to match our search! when we are after something there truely is no way you can help us! You are good at what you do but you dont carry a stick like us! Which means you really cant help us!! Your thinking is from Venus not Mars!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 1 time siden:

Jennifer! It's impossible that all your girls seem to match our search! when we are after something there truely is no way you can help us! You are good at what you do but you dont carry a stick like us! Which means you really cant help us!! Your thinking is from Venus not Mars!

He asked for a tall girl.. And Emma is a tall girl.. I don't think I need a "stick" to see that^_^.. She is actually as tall as the guys minimum hight requirements.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 17 timer siden:

Frit oversat: Who has pissed on Your sugarfood? @JenniferRomantica only tried to be helpfull. Don´t involve the universe. It has nothing to do with her reply :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

Frit oversat: Who has pissed on Your sugarfood? @JenniferRomantica only tried to be helpfull. Don´t involve the universe. It has nothing to do with her reply :)

Tror han med Venus og Mars mener det gamle ordsprog at kvinder er fra Venus og mænd er fra Mars og jeg derved ikke kan udtale mig om hvad mænd kan lide.. Hehe.. Men du har så evigt ret.. Min kommentar om Emma var kun et forsøg på at hjælpe.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Hr. Lick me skrev, for 18 timer siden:

wow. That was a really intelligent and pleasant reply to a helpful person. Since it was not you who asked, maybe it would be better if you stayed out of this discussion, since you obviously don't want Martsor to get input from as many as possible, and you obviously have an issue with Jennifer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Tror han med Venus og Mars mener det gamle ordsprog at kvinder er fra Venus og mænd er fra Mars og jeg derved ikke kan udtale mig om hvad mænd kan lide.. Hehe..

hahaha..jeg ved udmærket godt hvad han mener. Men hans sure opstød fortjente et sarkastisk svar. Jeg ved at vi som køn opfatter livet og dets lunefuldhed meget andeledes. Og det gør vi skam også i mage tilfælde. Men 183cm er og bliver sq 183cm uanset hvilket køn man er... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
underdog40 skrev, 1 time siden:

Who has pissed on Your sugarfood?

Det var vist dagens kommentar! Douze point til den!

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

@Hr. Lick me forstår udmærket dansk, så drop bare jeres danglish. Og helt generelt skal man ikke fodre trolde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 48 minutter siden:

@JenniferRomantica jeg vil bare lige sige at jeg satte stor pris på dit bidrag. Jeg opfattede det på ingen måde som reklame. 

Hehe.. Mange tak.. Det ville jo også være dumt at reklamerer for andre end mig selv.. Hahaha.. Det var nemlig kun ment som en hjælpende hånd til trådstarter..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...