Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle! Så har jeg besøgt Daisyclub for den første gang och vil gerne fortelle om det, fordi det var ikke helt godt. Undskyld min dårlige dansk, jeg er ju svensk...

Først vil jeg sige at Dasiyclub er et fint sted, det er pænt og rent og da man ankommer er alle vældigt glade og smilende och venlige. Og rummen er osse fine och pæne.

Jeg blev spurgt hvilken pige jeg ville ha men jeg kenner dem ju ikke så de valde en som kom in til mig. Jeg sa at jeg ville ha body-2-body med kyss og megafransk och svensk.

Pigen, som virkeligen er meget smuk - hon er helt enkelt fantastisk med store bryster (som jeg er glad i) og en fin krop - spurgte om jeg ville ha noget at drikke. Og så visede hun meg så till deres ”shower” (som osse den er helt fin). Jeg tog et bad og det gjorde pigen osse (men ikke sammen med meg..).

Så var vi helt nøgne og hun startede med at røre mig, osse på piken, og jeg fick røre vid henne. Jeg førsøgte kysse med tungen men hun var ikke helt med på den, det blev kun en meget kort stund.

Så fick jeg ligge på sengen og hun startade med en gang at sutte og gi meg HJ. Jeg fick så be henne vende så at jeg osse ku slikke henne. Det gjorde hun men då ku jeg ikke se hende sutte mig så vi hold op med det.

Hun fick meg hurtigt at sprutte og då var kun 10 minutter av mine 30 gået, så resten av tiden fick jeg massage men kun på min rygg. Jag førsøgte til slut at vende meg om men hon rørde ikke min pik mer. Jeg troede at body-2-body var lidt mer av krop mot krop.

Jeg fick så et nyt bad, på med mit tøj og ingen kyss heller da jeg sa farvel og gick.

Jeg er altså nesten en debutant, har kun været hos en GP en gang tidligere, jeg er lidt genert og osse nervøs och hade håb om at pigen sku hjelpe meg og ”ta kommandoet”. Men så blev det ikke hos Daisyclub denne gang.

Jeg tror nok ikke jeg kommer tillbage. Og det er sorgligt, fordi jeg syns pigerne er SÅ smukke og venlige og stedet er så fint. Men... nej.

Og så en länk, ja: https://daisyclub.dk/pigerne

 

 

Redigeret af woolfman2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt genkende din tvivl. - Jeg har været der et par gange - lokket af pigernes skønhed. - Men jeg husker også, at jeg har været lidt tvivl om, hvad "man" måtte gøre med dem. - Hvad jeg erindrer som bedst har været synet af de små nøgne skikkelser, når de ligger tålmodigt under mig, medes jeg knepper dem forsigtigt. Og jeg gør det forsigtigt, fordi jeg selv nyder stille og roligt at iagttage dem fra den vinkel. Kan jeg få dem til at smile under seancen, er jeg godt tilfreds.

Jeg har kigget på de nuværende piger og har svært ved at vælge, hvem jeg tror vil være det bedste valg for mig. - Kan du Woolfman2 på billederne udpege hende du mødte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigeforskeren: Jeg syns nok at alle piger på hjemmesiden er søde og fine, det beror på hvad du er intressert af. Jeg mödte to af dem i dag (en i sängen og en udenfor rummet) og de var så fine bægge to. Jeg er vild med store bryster så det passade mig at jeg fick mödte den som har store bryster men jeg tror nok att di er flinke allesammen. Men dessvære var altså ikke min opplevelse idag helt fin, er du ude efter body-to-body kan det bli galt. Men måske har du mer lykke, måske var det noget med mej der var fejl. Det ved jeg ju ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været Daisyclub en del gange med 4- 5 måneders mellemrum. Jeg har aldrig spurgt om massage som b2b der, Jeg ville nok gå til en Thai klinik, da det er deres kerneydelse. For mig er Daisyclub mere traditionel sex. De fleste gange har det været godt, men jeg har da også været skuffet, men jeg har aldrig været ude for at pigerne ikke kysser. Det skal siges at jeg ikke har været sammen med nogen af de piger som aktuelt er der.

Kunne du ikke fortælle hvem af pigerne du var sammen med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
woolfman2 skrev, for 8 timer siden:

Hun fick meg hurtigt at sprutte og då var kun 10 minutter av mine 30 gået, så resten av tiden fick jeg massage men kun på min rygg. Jag førsøgte til slut at vende meg om men hon rørde ikke min pik mer. Jeg troede at body-2-body var lidt mer av krop mot krop.

 

Der er en tradition med, at når man har fået udløsning så er sex seancen slut. Det er i hvert fald min oplevelse. Tungekys er også meget sjældent, i hvert fald for mig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Migmanden: Men body-2-body er altså en af deres tre ydelser som Daisyclub serbjuder på sin hjemmeside.

Stump: Sådan her skriver Daisyclub på sin hjemmeside: " Dejlig asiatisk pige masserer dig med sin nøgne krop. Kun massageolien adskiller jeres kroppe. Indeholder desuden dansk, svensk, megafransk, 69 og tungekys." Men det er maske korrekt at jeg ikke ska forvente mig mer än det jeg fick. Og, som jag skrev, alle er venlige og stedet er pent (og pigens BJ er fantastisk). Fejlet er formodligen mit, jeg må lere hvordan det fungerer i den verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, den 27/1/2017 at 00:03:

Der er en tradition med, at når man har fået udløsning så er sex seancen slut. Det er i hvert fald min oplevelse. 

Nok ikke din oplevelse på Daisy Club, vel? Der er tradition for at gøre det kunden beder om - også efter første udløsning.

woolfman2 skrev, den 27/1/2017 at 08:48:

Men body-2-body er altså en af deres tre ydelser som Daisyclub serbjuder på sin hjemmeside

Ja. Det er helt misvisende. Deres koncept er almindelig sex. Jeg fatter ikke de skriver det med massage. Deres ydelser er som på ethvert andet bordel, dvs. du kan måske få almindelig amatørmassage mens du venter på at kunne igen eller for at fylde tiden ud til sidst.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Nok ikke din oplevelse på Daisy Club, vel? Der er tradition for at gøre det kunden beder om - også efter første udløsning.

Nej du har helt ret. Jeg har aldrig været der. Jeg taler de de traditioner som den prostituerede kommer fra. Og der har jeg så til gengæld været.

Redigeret af stump
stvarrflejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...