Hop til indhold
Pikken

GANGBANG i Århus den 1. februar - med 2 debutterende smukke danske piger på 20 og 22 år !

Recommended Posts

Midtjyderne skrev, den 1/27/2017 at 12:38:

Må sige jeg syntes det ligger op til at blive en fantastisk dag med 2 hvad der ser ud til rigtig lækre piger! 

Skal deltage! 

Der er længe til onsdag

Counting down !! 

143202artimg_8914_1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, nej. Det var fantastisk. Dejlige sexlystne ungmøer. Lækre slanke modeller, der kun hungrende efter pik, slik og please os mænd. 

Et af de bedste arrangementer jeg har været med til. Dejlig start på et nyt GB-år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja hvor mange? Deltagerantallet bliver jo ikke så stort når prisen presses opad, der skal jo også være penge til de 2 arrangører. For et års tid siden kostede det 1000 til 1200 nu er det 1400 for at komme ind i varmen en times tid.

Redigeret af storslem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Kære ligemænd !

Det var simpelthen, et hele vejen igennem fantastisk GB.

Jeg tror ikke jeg har prøvet noget lignende.

De to piger var stjerner i eget show - fuldstændigt, helt og aldeles blændende.

Det er de smukkeste piger, som jeg har mødt til et GB. Og det siger altså ikke så lidt ...

Og så var de så imødekommende. Man kan sige, at der på en og samme tid, var noget til enhver smag.

Og arrangementet bar ganske enkelt præg af omhu og akkuratesse.

Når man har prøvet det her nogle gange, så er der nogle ting man begynder at fokusere og ligge mærke til.

Alt og jeg mener ALT, var bare timet og tilrettelagt.

Jeg glæder mig som et lille barn til det næste arrangement ........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
storslem skrev, for 15 timer siden:

Ja hvor mange? Deltagerantallet bliver jo ikke så stort når prisen presses opad, der skal jo også være penge til de 2 arrangører. For et års tid siden kostede det 1000 til 1200 nu er det 1400 for at komme ind i varmen en times tid.

Ja flosklen om at pigerne fantaserer om at blive kneppet af en masse fyre, forsvinder ligesom lidt når man ser prisen. Så lugter det pludselig mere af en ny mobil der skal finanseres. Og arrangerøren (fyren) han skal da også have et par tusser for ulejligheden. Ikke underligt at der altid er er så få tilmeldinger/ mange afbud. 

Bevares, selvfølgelig skal pigerne da have lidt for arrangementet, og så længe der er fyre der gider betale, så er det bare sådan det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Fik vi nogen sinde at vide, hvor mange, der deltog?

Jeg vil skyde på, at der deltog 15 i alt. Men jeg var der ikke hele tiden. Da jeg var der talte jeg op til 12 stk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...