StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 (edited) Hej herinde Så eksperimenterede ejeren af et Welness lige med mit hår igår og jeg er sku blevet Rødhåret, hviket IKKE var meningen Jeg har smækket et billede fra Julen i december på med mit kedelige hår og i får nok et Fredag, hvor jeg er alene hjemme. Håber ikke det så frygteligt at jeg må aflyse min tur til Århus næste uge Rigtig dejlig TORSDAG til ALLE Redigeret 2. Februar, 2017 af Stabilizer 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 26. Januar, 2017 Ser stadig skøn ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Tak min ven Jeg tror at det passer godt til mit temperament i sengen altså og være blevet lidt rød...men jeg skal lige vænne sig til det må jeg indrømme 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 26. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 9 minutter siden: Tak min ven Jeg tror at det passer godt til mit temperament i sengen altså og være blevet lidt rød...men jeg skal lige vænne sig til det må jeg indrømme Hej Stramt sort læder står godt til ilter rødt hår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 26. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 32 minutter siden: Hej herinde Så eksperimenterede ejeren af et Welness lige med mit hår igår og jeg er sku blevet Rødhåret, hviket IKKE var meningen Jeg har smækket et billede fra Julen i december på med mit kedelige hår og i får nok et Fredag, hvor jeg er alene hjemme. Håber ikke det så frygteligt at jeg må aflyse min tur til Århus næste uge Rigtig dejlig TORSDAG til ALLE Glæder mig til at se dig med dit nye hår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Pite skrev, for 4 minutter siden: Hej Stramt sort læder står godt til ilter rødt hår Dragten i læder er på vej så skal nok sætte et frækt billede på. Jeg ELSKER lak og læder og min røv blir nok smække lækker i den. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 kaskap79 skrev, for 3 minutter siden: Glæder mig til at se dig med dit nye hår. Min pige tager nok billedet af mig senere idag og håber sku ikke det for ilter en farve.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 26. Januar, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Min pige tager nok billedet af mig senere idag og håber sku ikke det for ilter en farve.... Det tvivler jeg på. Med dit smukke udseende, kan du bære alle farver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 26. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 3 minutter siden: Dragten i læder er på vej så skal nok sætte et frækt billede på. Jeg ELSKER lak og læder og min røv blir nok smække lækker i den. Glæder mig både til billedet og til, at du kommer til Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Pite skrev, Lige nu: Glæder mig både til billedet og til, at du kommer til Jylland Min familie er fra Jylland og jeg har aldrig besøgt Århus fordi de er fra Nordjylland og Sønderjylland, men glæder mig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 26. Januar, 2017 @StudineMILF rødt hår, lak og læder, så mangler du bare en strapon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 26. Januar, 2017 Jeg er stadig vild med dit søde smil uanset hårfarve - knus! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 26. Januar, 2017 booob skrev, 1 time siden: Jeg er stadig vild med dit søde smil uanset hårfarve - knus! Du er ikke alene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 26. Januar, 2017 Ser frem til at se billedet imorgen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Baremig skrev, for 3 timer siden: Ser frem til at se billedet imorgen Tak smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Claire skrev, for 4 timer siden: Det er så pænt Jeg har kun sat mit gamle hår på men tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 booob skrev, for 5 timer siden: Jeg er stadig vild med dit søde smil uanset hårfarve - knus! Tusinde tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Plantard skrev, for 5 timer siden: @StudineMILF rødt hår, lak og læder, så mangler du bare en strapon Har ikke en men man kan da altid udvide sortimentet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 17 minutter siden: Jeg har kun sat mit gamle hår på men tak haha well dit gamle ser da også rødt ud? Er det blevet sådan.. pangbang rødt? Anyway, dit gamle var pænt så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Claire skrev, for 9 minutter siden: haha well dit gamle ser da også rødt ud? Er det blevet sådan.. pangbang rødt? Anyway, dit gamle var pænt så Jep nu det RØDT og ja en gammel rest fra for 2 år siden ca. men tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 26. Januar, 2017 Dejligt smil - rødhåret eller ej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 Highlow skrev, for 40 minutter siden: Dejligt smil - rødhåret eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 27. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 9 timer siden: Har ikke en men man kan da altid udvide sortimentet Tanken giver mig akut behov for et koldt bad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 27. Januar, 2017 Plantard skrev, for 3 timer siden: Tanken giver mig akut behov for et koldt bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg