Hop til indhold
Amar Lover

Ratree - Gl Køgelandevej 119

Recommended Posts

Det har været en god måned - rigtig god.

2 gange på klinik, wauw.

Her følger min oplevelse af Ratrre på Gammel Køgelandevej 119.

Ringede i forvejen, da jeg ville sikre mig at Nina var på job. Det ville hun være. Så jeg kørte derud.

Hun var så ikke kommet endnu, da hun var blevet forsinket. Pigen sagde til mig at hun ville dukke op om ca. 10 min og om jeg ville have noget af drikke i mens.

Fik så tid til at studerer lokaliteterne lidt nærmere. Pænt sted. Rimmelig rent og ordentligt.

Nå Nina kom, og jeg blev spurgt om jeg holdt nede på P-plads for så skulle jeg have en P-tilladelse i ruden. Fornem service. Og ingen bøde jubiii.

Nå jeg aftalte 1 time oliemassage, og vi tog tøjet af. Nina skulle først lige hurtig have et bad (tumbs up) og da hun kom ud gad hun ikke tage sit "arbejdstøj på ", men forblev nøgen. Det kan man jo ikke beklage sig over.

Hun kravlede op på mig og olien dryssede ud over mig ryg og baller. Hendes hånd var hurtig nede mellem ballerne og jeg blev spurgt til om jeg kunne lide en lille stav i numsen. Det var nyt for mig, men ok. Kunne jo altid fjerne den igen. Den fornemmelse kunne junior godt lide så der var repons med det samme. Og Nina.....blev ved....sikker på du kun skal have massage?? Ja øh ja...sagde til jeg har altså kun 600 ekstra med så .....helt iorden med hende. Så begyndte jeg at mærke hende rundt om på kroppen. Ikke så ringe den krop når man tænker på hun er rundet 40. Hun taler fint dansk så snakken gik og vi fandt ud af at vi har mødtes før på en tidligere klinik hun var på. Gensynets glæde, dejligt.

Nå efter ca. 25-35 min pæn hård massage samtidig med en stav i bagdøren og en junior der strittede mere og mere.....kunne hun ikke dy sig længere.....fik dejlig BJ, mens staven arbejde og snurrede....og slutning med hånden alt i mens jeg legede med hendes mis.....for selvom mine fingre var en tur forbi hendes bagdør, blev jeg total afvist dér.....havde ellers hørt hun kunne lokkes.

Sådan 1 time bare blæser afsted, kunne sagtens ligge der i flere timer he he.

Jeg vil godt graduere på klinikken. Bruger denne gang 0-100 % og 100% er for mig næsten uopnåelig.

Personale : 85 %

Lokaler : 85 %

Toilet,  bad og håndklæder : 85 %

Nina 80 %

Kommer jeg igen : 95 %

Brugt i alt : 400 kr på olie massage 1 time + 600 kr. for liren. = 1000 kr. Som jeg er tilfreds med.

Nina er dygtig og dejlig, samt meget omgængelig. Hun havde nok fået noget tættere på 95-98 % hvis hun havde været ung og med naturlige bryster. Men man får ikke alt. Min erfaring siger mig at de lidt ældre thai piger er bedst til massage, og det er primært den jeg kommer for. En ung lækker top dollar model der bare sjasker én ind i olie og ikke ved en pind om massage og i øvrigt ikke er tilstede mentalt er ikke noget for mig.

Jeg linker ikke, men det er forholdsvis nemt at søge dette dejlige sted op

Mvh Amar Lover

PS: til jer læsere, savner lidt info om de steder der finder her på Amager.....jeg er meget nysgerrig. På forhånd tak.

 

Redigeret af Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...