Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Virkelig ingen der har været forbi her?

Skrevet
  • Author

Hvis du får en pris på den fulde pakke så smutter jeg forbi engang i næste uge

• 3 weeks later...
Skrevet

Begge piger er meget flotte, og de svare på sms hvis du sender en til dem......

jeg kørte igen fordi hun ikke ville lave massage uden sex eller afslutning, jeg starter altid med alm massage når jeg er der første gang også "muligvis" plus ekstra

men det ville hun ikke, det er jo ligsom mig der bestemmer hvad der skal købes i butikken og ikke hende....så kørte igen.

mvh max

• 2 weeks later...
Skrevet

De skriver 13 km vest for Farsø. Kan man få det lidt mere præcist. På forhånd tak

Skrevet

Mit første gæt, vil nok være derude ved trend. Har dog ikke selv være på besøg der, men bare et gæt :)

Der skulle da ligge et thai sted, som tidligere har annonceret uden billeder.

Skrevet
  • Author

Var forbi i fredags med en kammerat 

Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede 

Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt 

Skrevet
Knægten skrev, den 26/2/2017 at 17:25:

Var forbi i fredags med en kammerat 

Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede 

Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt 

Sidst jeg var der var det ikke den kønneste pige der var på stedet. 

Så du pigen? Hvis ja hvad er så en  kort beskrivelse af hende? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.