Hop til indhold

Recommended Posts

Begge piger er meget flotte, og de svare på sms hvis du sender en til dem......

jeg kørte igen fordi hun ikke ville lave massage uden sex eller afslutning, jeg starter altid med alm massage når jeg er der første gang også "muligvis" plus ekstra

men det ville hun ikke, det er jo ligsom mig der bestemmer hvad der skal købes i butikken og ikke hende....så kørte igen.

mvh max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Mit første gæt, vil nok være derude ved trend. Har dog ikke selv være på besøg der, men bare et gæt :)

Der skulle da ligge et thai sted, som tidligere har annonceret uden billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i fredags med en kammerat 

Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede 

Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 26/2/2017 at 17:25:

Var forbi i fredags med en kammerat 

Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede 

Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt 

Sidst jeg var der var det ikke den kønneste pige der var på stedet. 

Så du pigen? Hvis ja hvad er så en  kort beskrivelse af hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...