kordegnen 1 Skrevet 26. Januar, 2017 er der nogen som har besøgt Soffi fra næstved ? https://annoncelight.dk/showad/215612 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden4700 3 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Ja et par gange hun holder til i XXXXX Redigeret 6. Marts, 2017 af Extinguisher adressen oplyses ikke i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) moden4700 skrev, for 4 timer siden: Ja et par gange hun holder til Kunne du ikke have lyst til at fortælle lidt om hende og dine besøg/erfaringer ? Redigeret 6. Marts, 2017 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden4700 3 Skrevet 7. Marts, 2017 PHD skrev, for 18 timer siden: Kunne du ikke have lyst til at fortælle lidt om hende og dine besøg/erfaringer ? PHD skrev, for 18 timer siden: Kunne du ikke have lyst til at fortælle lidt om hende og dine besøg/erfaringer ? Hun er en ganske almindelig husmor nok sidst i 40 først i 50. har været der en 3 gange og der må jo være en grund til man kommer i gen. Men kan varmt anbefale hende. Om hun er til vild sex ved jeg ikke men hun er den der tænder mig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 7. Marts, 2017 moden4700 skrev, for 2 timer siden: Hun er en ganske almindelig husmor nok sidst i 40 først i 50. har været der en 3 gange og der må jo være en grund til man kommer i gen. Men kan varmt anbefale hende. Om hun er til vild sex ved jeg ikke men hun er den der tænder mig... Lyder spændende Er hun lille / stor ? Hun skriver storbarmet.. kan det bekræftes ? evt. gæt på størrelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg