Guest dbe97 Skrevet 26. Januar, 2017 (edited) Nogen der har erfaring med hende her fra Midtjylland ?? http://www.voksenbasen.dk/annonce/hyggegod-tid/ Redigeret 26. Januar, 2017 af dbe97 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 26. Januar, 2017 Skriv din efterlysning under efterlysninger og ikke anmeldelser. Prøv søgefeltet, der har være et par tråde indenfor de sidste 3 måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dbe97 Skrevet 26. Januar, 2017 ok.. prøver jeg .. Og tak . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dbe97 Skrevet 26. Januar, 2017 men hvor er efterlysning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 26. Januar, 2017 Administrator flytter den er rapporteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 19. Februar, 2017 er der nogen der har haft kontagt med hende, hun svare ikke på mine mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 20. Februar, 2017 knallert skrev, den 19/2/2017 at 19:04: er der nogen der har haft kontagt med hende, hun svare ikke på mine mails Prøv at kikke i dit spam filter – der fandt jeg hendes svar – tænkte lang tid – hvorfor svarer hun ikke i øvrigt er hun en dejlig kvinde – sød og servicemindet – de bedste anbefalinger herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 20. Februar, 2017 mature man skrev, for 7 minutter siden: Prøv at kikke i dit spam filter – der fandt jeg hendes svar – tænkte lang tid – hvorfor svarer hun ikke i øvrigt er hun en dejlig kvinde – sød og servicemindet – de bedste anbefalinger herfra kender hende ganske godt har brugt mange timer sammen med hende, har fået et svar men mangler flere svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 20. Februar, 2017 knallert skrev, for 9 minutter siden: kender hende ganske godt har brugt mange timer sammen med hende, har fået et svar men mangler flere svar Ok – jeg har ikke haft kontakt med hende – eller prøvet den sidste månedes tid – så der er måske noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmhmm 14 Skrevet 21. Februar, 2017 hendes mail er blevet hacket hørte fra hende i sidste uge , og der ville hun have 16800 kr overført med western union hun var strandet i ukraine tror jeg det var. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 21. Februar, 2017 hmmhmm skrev, for 7 timer siden: hendes mail er blevet hacket hørte fra hende i sidste uge , og der ville hun have 16800 kr overført med western union hun var strandet i ukraine tror jeg det var. . Ja det er den tilsyneladende – har lige checket den mail jeg brugte til hende – jeg har osse fået den med at hun var strandet og manglede penge – vi må håbe hun sætter en ny mail på annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 11. Marts, 2017 er der nogen der har hendes tlf. nr send gerne pb hvis i har det mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 11. Marts, 2017 knallert skrev, for 2 timer siden: er der nogen der har hendes tlf. nr send gerne pb hvis i har det mvh Da hun ikke har skrevet tlf. nr i annoncen, er det derfor ikke legalt at udbrede den herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dbe97 Skrevet 11. Marts, 2017 Nemlig, og dem af os der har det, har det og sådan er det. og det skal respekteres ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 11. Marts, 2017 ja ja bøjer mig for de nye medlemmer. så må jeg jo bare bruge hendes private nr, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dbe97 Skrevet 27. Marts, 2017 ja ... det er jo det vi andre gør,... altså os der kommer der ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. Marts, 2017 dbe97 skrev, for 35 minutter siden: ja ... det er jo det vi andre gør,... altså os der kommer der ... ja hun kan jo også altid findes på krak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. April, 2017 Til orientering Hun har fået en ny mail på sin annonce – men det har i vel opdaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg