Hop til indhold
Mike45

Thai Guf Fredericia

Recommended Posts

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Tog lige en for holdet. 

Efter at have set billedet af Jen på annoncelight slog jeg et smut forbi Fredericia har været der flere gange hos Ann og Bee men de er desværre hjemme på ferie men kommer vist snart igen. 

Jeg blev mødt af Jen en smuk smilende thai på ca 25 år først var jeg ikke sikker på det var hende fra foto men kunne senere genkende hendes tatoo :-o

Jeg havde ikke taget så mange penge med ( sidst på md. Og lidt for mange thaier ) så jeg bestilte bare massage og ville så se hvad der kunne ske. Massagen var god over middel og dejlig pirrende så så da jeg kom om på ryggen smillede hun frækt og spurgte om jeg ville have et Hj jeg fortalte hende at jeg ikke havde nok med til FP men jeg ikke var så stor fan af hj vi aftalte så Hj med Bj og glædelig overrasket så jeg hende hoppe ud af kjolen og det var der jeg kunne kende hende fra billedet :wub:

super dejlig Bj uden gummi og jeg kom ud over hendes små ungpige bryster. Jeg måtte gerne rører og hun var dejlig stram og lod mig fingerkneppe hende mens jeg kunne se alt i spejlet på vægen super frækt. 

Bad og en vand og kunne kører glad hjem. Kommer helt sikkert igen til det den store tur da hun fortalte mig at anal vat på menuen og det er noget jeg ikke siger nej til <3

Redigeret af Extinguisher
FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...