Hop til indhold
Guest TboneDK

Milana ANAL (Er det ikke ...)

Recommended Posts

Guest TboneDK

Har været forbi Milana, og sorry to say - Sikke en slatten omgang !

Kom ind på et meget lille værelse (ved godt at CabInn ikke er de største rum, meeeen...) En MASSIV Stank at sved, men (dum?) som jeg var, valgte jeg at blive.


Smed 1000, da 30 min. koster 900.- 
(Hun havde "naturligvis" ikke veksle penge, men vidste godt fra Sweex anmeldelse, at hun også fik en tusse af ham, så det var ikke pengene som sådan,
mere "modellen" med, INTET at have at veksle med, efter flere dage i KBH?! Ahhh, c'mon lidt han hun nok skrabet sammen, mon ikke ;-) 
)

Nå, jeg kunne jo bare selv have vekslet, men nu betyder den 100.- ikke alverden.

Da "hun" kunne løsrive sig fra sin mobil, gik hun igang med at give et 0k blowjob, uden gummi - det fik mig "helt op og stå"
og hun knoklede godt på, for at jeg skulle "komme" under den del af vores "forretning" (Nu er der ikke mange piger, der kan få mig til at komme med fransk, så "knock yourself out" haha)

Hun spurgte efter lidt tid, og et stk. monteret Gummi, om jeg ville kneppe hende i Doggy?
M
en jeg ville lige se, hvad en ridetur fra hende, ville gøre..

Allerede her, var jeg lidt mistænkelig, og min "tilpassede- Kvinde radar" havde ringet et par gange, bla. hendes stemme, og hendes "fisse" som ikke er naturlig, er jeg sikker på.
Hun besteg mig, og der skulle en del glidecreme til, og tillige var hun pænt stram, men alligevel kunne jeg ikke rigtigt "komme" ordentlig ind.. 

Jeg stoppede vores forehavende, og bad om at skifte til "bagfra" og hun var straks klar på anal, "But go easy, ok" kom det fra hende.

Jeg kunne ikke gøre mig færdig, og bad om at måtte få lov at skyde den ud over hendes bryster, imens hun gav en massiv- "håndfiler",
så jeg troede hun ville rykke pikken af mig :-o

Det lykkedes mig at komme, ved at tænke det ene, og det andet, kigge i spejlet der stod lige til venstre for sengen (Lidt narcissistisk- men ok, det er jo Trump tider, haha)

Jeg er MEGET overbevist om "Hun" er en ombygget "Han" - og er lige så sikker på flere vil sige mig imod, men, det ændre ikke på min opfattelse... 

Been there, done that .. tror det må være det ;-) 

Og som Sweex skriver, tager hun videre til Stockholm på lørdag, så det er snart sidste udkald, selvom jeg ikke kan anbefale hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også luret lidt på ham , hende den ,det , ser jo godt ud  ))) , Alligevel utroligt at det kan laves så godt i hvor dage , at man er lidt eller noget i tvivl . :)

Tak for andmeldelsen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Stærkt, tak! Jeg havde en lignende oplevelse med en anden for nogle måneder siden. Der var INGEN plads i vaginaen, uanset hvilken stilling vi prøvede. Det giver jo ingen mening, når det er meningen, at der skal en baby ud den anden vej. 

Jeg har selv overvejet Milan(a), men det kan jeg roligt droppe. Tak for indsatsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

WTF :shock:.... fortæller i mig virkelig at man kan være i tvivl om man er sammen med en rigtig pige kontra en mand som har fået lavet en tisskon´??? Hvad fanden...har jeg været frosset ned eller noget... Jeg ved virkelig ikke om jeg skal græde eller le.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

WTF :shock:.... fortæller i mig virkelig at man kan være i tvivl om man er sammen med en rigtig pige kontra en mand som har fået lavet en tisskon´??? Hvad fanden...har jeg været frosset ned eller noget... Jeg ved virkelig ikke om jeg skal græde eller le.

Der findes nogle, hvor man virkelig kan blive snydt. Tro mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 1/25/2017 at 20:36:

Jeg er MEGET overbevist om "Hun" er en ombygget "Han" - og er lige så sikker på flere vil sige mig imod, men, det ændre ikke på min opfattelse... 

Selv navnet er lidt trans-agtigt konstrueret:  miLANA (læs de sidste 4 bogstaver bagfra).

Men bortset fra det, så hatten af for ombygningen, når det (visuelle) lykkes så godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Babserne er fine, men helt enig med tbone her, totalt spild af penge, jeg var der også onsdag. Ingen indlevelse, og mens jeg knaldede hende i røven i doggy skulle jeg lige til at sige til hende/ham at jeg næsten var i mål - nåede det ikke, da hun hoppede af og gloede på mig som om "hvad vil du?" - så gik hun i gang med at flå i banditten og fik malket ud... Og med de forhold, får hun ikke vasket sig mellem kunder, det var ikke specielt flatterende - og hvor mange andres sæd/sved var der på det lagen? Og det tænker man selvfølgelig først over bagefter når der er langtidsophobet tryk på generalen dernede...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...