Hop til indhold
colocolo

Long time i Thailand?

Recommended Posts

Hejsa :-)

Jeg kan ikke rigtig finde svaret, så måske i kan hjælpe?

Jeg overvejer en tur til Pattaya, Thailand og er i tvivl hvad der helt præcis menes med long time. Kan man hygge sig fysisk, så mange gange man har lyst med pigen. Eller hvordan skal det forståes? Selvfølgelig med alt sund og fornuft til stede :-)

Kan man evt. finde bargirls som er glatbarberet?

Kan man dyrke analsex, hvis pigen har lyst?

Og hvad med priserne, kan man møde en pige og hvis kemien er til stede, kan man så være sammen i længere tid. 1 uge hvor man er kærester f.eks. :-)

Jeg har tidligere været været i Thailand og har den største respekt for landet og pigerne :-)

På forhånd tak

Colocolo 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
colocolo skrev, for 22 minutter siden:

Hejsa :-)

Jeg kan ikke rigtig finde svaret, så måske i kan hjælpe?

Jeg overvejer en tur til Pattaya, Thailand og er i tvivl hvad der helt præcis menes med long time. Kan man hygge sig fysisk, så mange gange man har lyst med pigen. Eller hvordan skal det forståes? Selvfølgelig med alt sund og fornuft til stede :-)

Kan man evt. finde bargirls som er glatbarberet?

Kan man dyrke analsex, hvis pigen har lyst?

Og hvad med priserne, kan man møde en pige og hvis kemien er til stede, kan man så være sammen i længere tid. 1 uge hvor man er kærester f.eks. :-)

Jeg har tidligere været været i Thailand og har den største respekt for landet og pigerne :-)

På forhånd tak

Colocolo 

 

Hej Colo.......

Håber du vil komme til at nyde din tur. Jeg har selv haft fornøjelsen 10-12 gange de sidst 6 år. Jeg har allerede bestilt min næste billet med afgang fra Aalborg d. 4/4 og hjemrejse d. 2/5, så hvis du også er i Thailand i samme tidsrum, kan du da sende en PM. Det ville være hyggeligt med et møde over en kold pils og en dejlig varm pige.

Ja, m.h.t. til long time (LT) eller short time (ST). Ved LT laver du en aftale med pigen om hvad, hvor mange gange o.s.v. Tiden er normalt fra man indgår aftalen - omkring kl. 22-24 og indtil næste formiddag efter morgenmaden er indtaget, men så skulle der jo også gene være/have været mulighed for 3-4 gange FP. Prisen for LT kan variere, alt afhængig af hvor gammel/ung pigen er og også hvor køn/flot og hendes bygning fra kraftig til Petit. Almindelig prisniveau er omkring 2,000-2,500 Thb eller lidt mere. ST er en times tid eller til du "kommer" og koster ca. 1,000-1,500 thb.

En god idè er at booke et hotel, hvor du køber et dobbeltværelse for 2 personer, for derved at undgå at betale yderligere, når du tager pigen med dig "hjem" til hotellet. Uanset en eller to personer er hotelprisen den sammen.

For ikke at "gå galt i byen" vil jeg anbefale dig, at du indgår en klar og utvetydig aftale med din pige, så der ikke er nogen misforståelser i løbet af aftenen/natten. Der kan selvfølgelig også laves længere varende aftaler, og også her er det vigtigt at lave klar aftale. Det er heri normalt en forudsætning at du ere gavmild, d.v.s I går ud og spiser sammen, shopper sammen og hun også får lidt "lommepenge"

M.h.t om en barpige er glatbarberet. Ja, nogle er, men også i Thailand findes der lige så mange forskellige variationer om behåring/mangel på sammen, som der gør her i DK. 

Hilsen fra Aalborg

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
colocolo skrev, den 25/1/2017 at 12:00:

Og hvad med priserne, kan man møde en pige og hvis kemien er til stede, kan man så være sammen i længere tid. 1 uge hvor man er kærester f.eks. :-)

Jeg er helt enig i Aalborgs indlæg.
I forhold til et længere arrangement - alt er muligt at købe i Thailand ;)
Du skal dog tænke på at den tid pigen er sammen med dig, der har hun ingen anden indtjening - så den skal du selvfølgelig kompensere hende for. Desuden skal der også betales bar-fine (såfremt det er en barpige). 
Du kan jo starte med at høre flere piger om hvad deres pris er for en uges selskab - så får du en ide om prisniveauet.

En pige udenfor milijøet får du nok svært ved at score på en uge - det kræver ofte længere tid og et godt kendskab til Thailand - både sprog og kultur. Men igen, i Thailand er alt muligt ;)

God fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pattaya addicts er en god ressource.

 

Ta til soi six og besøg AJ som ejer sexy in the city han har newbee aften hver onsdag fra 16 eller 17 men hjælper alle.

Han har fri 2 gange om uge mener det er torsdag og søndag. 

 

Nyd din tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...