Hop til indhold
saccy

Yen - Vejle, ikke nogen gentagelse!

Recommended Posts

Besøgte Yen i går, ville bare have massage og slappe af, det koster nogen gange kun 300kr ved dem så det var planen.
Da jeg kom ind blev jeg taget imod af Ten selv, hun viste mig ind og sagde hvad jeg ville have.

Jeg sagde bare normal massage, hun sagde straks efter om jeg da ikke ville have mere, jeg spurgte til priserne, og det var 300kr massage, 600, hj og 1000kr alt.... Dum som man er gik jeg efter 600 med HJ.

En pige med bøjle kom ind, meget sød pige men så frygtlig tynd, godt jeg ikke have taget fuld pakke, så havde jeg flækket hende :)

Nå, af med tøjet og ned på briksen.... det var så her det gik galt:

 

Massagen var den mest kedelige man kunne forstille sig, så blød og så kedelig. og da der var gået ca. 55min gik hun igang med HJ.... 5-10 sek senere spurgte hun om vi ikke skulle lave mere... jeg sagde klart nej tak og sagde jeg bare ville have HJ... 1min senere sage hun at jeg selv skulle gøre resten for nu var tiden løbet ud!

Afsluttede ved egen hjælp og gik så der fra....

 

Sted: 8/10

Pigen: 5/10

Massagen: 0/10

HJ: -7/10

 

Gentagelse, næppe....
 

Link: https://annoncelight.dk/showad/194948

Redigeret af saccy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet har desværre udviklet sig til et bordel med ualmindelig dårlig service, i.f.t starten hvor stedet var værd at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Saccy.

Mener du Yen eller Ten, da du nævner begge piger i dine første tre linjer??

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har selv besøgt Yen 2 gange

og har altid fået en meget fin behandling også med fuld pakke

jeg har kun ros til stedet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mente Yen.... :) -  T og Y sidder alt for tæt på det dumme keyboard

Admin må gerne rette indlæg hvis muiligt så der står "yen"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 22 timer siden:

Hvem er pigen på billederne i annoncen??

Det er Yen selv, hun tager bare i mod pengene og telefon opkald og intet andet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
saccy skrev, for 10 timer siden:

Det er Yen selv, hun tager bare i mod pengene og telefon opkald og intet andet....

jeg har nu fået fuld pakke af yen. det var så godt at jeg lige måtte have en time mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen med bøjlerne kalder sig Vodka. Hendes thailandske navn var ikke muligt for mig at udtale.

Havde desværre ikke læst anmeldelsen ellers havde jeg nok valgt anderledes.
Fik en rimelig massage af hende med passende mængde pirring. Blev vendt rundt og vi begyndte på det sjove. Desværre er hun som Saccy skriver til den tynde side så da vi kom til penetreringen så blev der skåret tænder fra hendes side. Det gjorde ondt. Nu kunne jeg jo være stolt over at have så står en Lillebror - men det har jeg altså ikke. Så det var i stedet det gamle trick for at få mig færdig hurtigere. Så hun blev vendt rund og vi afsluttede i en 69'er.

Gentagelser - nej tak. Hun er her knap tre måneder endnu.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været flere gange hos yen end noget andet sted. Det er ellers blevet til en hel del steder gennem årene. Og jeg kan på ingen måde genkende den beskrivelse som er her. 

For det første har jeg aldrig oplevet at få dårlig massage, og det er efter hånden blevet til nogen timer. Jeg føler mig altid velkommen, og er aldrig blevet skyndt på selvom jeg har overskredet den aftalte tid. Er altid blevet tilbudt bad før og efter uanset tiden.

Jeg har ikke prøvet Vodka og kan jo derfor ikke sige noget om hendes service. Men det gode ved at komme hos Yen er bla. At der altid er 2-4 lækre piger. Og hvis der er en som tilbyder sig, men du hellere vil have en anden kan du altid bare sige det. Og der er aldrig nogen sure miner over at man gerne vil have en anden. Så hvis man som anmelder her synes hun er for tynd eller andet, er der altid en anden mulighed.

Sidst jeg selv var der var i december. Som altid en konge oplevelse. Jeg er en lille smule i tvivl om navnet. Men tror det er Fem eller Fim. Hun er en lille lækker sag med et stort dejligt smil. Jeg havde set hende et par gange hvor jeg havde besøgt andre piger der inde. Så havde glædet mig til hendes selskab. Da jeg efter et bad kom ind til hende var det dog ikke de ømme muskler der fyldte mest i mine tanker. Så jeg foreslog at vi droppede massagen. "Du bestemmer" sagde hun ned et stort smil. Så det blev til en god time med alt hvad jeg kunne forestille mig. Det eneste minus er at jeg ikke kan fortælle jer om hun er god til at massere. For det nåede vi ikke til. Men alt andet var perfekt, så vil tro hun også kan give en god massage..

Ps:man kan godt lave en aftale med Yen selv. Ofte kræver det bare at man aftaler det et par dage inden. Til gengæld har hun de lækreste ægte bryster som findes.

Håber snart økonomien tillader et nyt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende den meget tynde med bøjle, og hun er elendig til massage, men ret god til sex og kommer faktisk flere gange under akten, hun bliver i hvert fald meget våd af flere omgange, og det kan de vidst alligevel ikke snyde med. Har desværre ikke mødt Fem. Sidst var det en anden pige med et noget brugt ansigt, men ret god krop med lidt former, uden at være buttet på nogen måde. Hun var dog meget passiv, lidt et turn-off for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde et møde med denne Vodka for nyligt.

Måske havde hun en dårlig dag, men hold da kæft der var ikke meget skub i hende.

Ingen smil eller andet da hun åbnede døren.

Kom ind i rummet, og allerede inden jeg havde fået tøjet af kom der spørgsmål om mere - nae, nu starter vi lige med massage, og så ser vi...

Røvkedelig og ligegyldig massage af ben og ryg - ikke skyggen af forsøg på mersalg.

Efter 30 minutter var det vend rundt, hvorefter der blev masseret lidt i hovedregionen - altså det rigtige hoved...

Med helt nedlagt flagstang (der har jo ikke være pirring eller andet) kom der endnu en spørgsmål om mere end massage - ehhhh hva tror du selv, når jeg er i den tilstand...?

Nå, så gik hun i gang med massage på benene og kom da lidt i nærheden, hvilket gav en reaktion - men så kunne det åbenbart være ligemeget med at der blev flaget på mere end halv stang, for idioten vil åbenbart bare have massage...

Kort tid efter var massagen færdig og på med tøjet og afregning.

Massage 1/10

Pirring 0/10

Gentagelsesfare -10/10

 

Jeg var jo ikke totalt afvisende - men det er satme dårlig taktik at begynde at tilbyde mere, når der ikke er nogen reaktion fra kundens nedre regioner, og så totalt ignorere, når der så er lidt reaktion.

Men skide være med det. Nu sparede jeg da de penge, med en pige der var ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været ved yen og få massage af vodka ... 

utrolig med kræfter i den lille pige usandsynligt god  massage 

kan ikke forstå at nogen har noget at klage over ;-) 

For satan hun er lækker 

sød og smilende helt perfekt efter min smag... 

fik massage og FP 

pigen 10 :10 

massagen  9 : 10 

stedet    8 : 10 

kommer helt sikker igen :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...