Hop til indhold
the cool one

Sugar babe afrikansk massage

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Jeg bliver altid utryg når hun omtaler sig selv som babe uden i det mindste at vise et foto af sig selv. På den anden side så kan vi selvfølgelig heller ikke beskylde hende for falske fotos, og på den måde er der sikkert flere afrikanske kvinder der kan deles om annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah kan godt se hvad du mener jeg fik lidt de samme tanker eller om det bare var et scam også lidt derfor jeg var lidt spændt på at hører om der var nogen der havde været der ellers må man jo prøve lykken som man siger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der efter lang tids korrespondance på Sugardaters, men blev mødt at en vindogskæv kvinde, så skyndte mig at sige farvel....

Hun udsatte vores møde 3 gange på dagen.....

Skulle have set faresignalerne....

Kan ikke anbefales....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Har lige skrevet med hende nogle timer on and off. Hun virker sød, ikke vind og skæv og vil gerne mødes tirsdag, hvor jeg har tid.

Jeg har skrevet med hende om det der med sugardaters. Hun nægter kategorisk, at hun nogensinde har været der!

Ok. Måske er jeg naiv, men har nu tænkt mig at holde aftalen i overmorgen - så må vi jo se ad. Vi har jo stadig muligheden for at vende om i døren og gå igen, drenge. Glem aldrig det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldier skrev, den 6/2/2017 at 08:56:

Ja hun er på Sugar Daters og kalder sig Kesa.

Hun er nu gået "Pro" og har annoncer flere steder

Hvordan gik mødet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej var der også for 1 md siden , men nøjes med massage , tror ikke hun går så meget op i hygiejne , sengetøj var ikke skifte fra sidste gæst , og bryster lidt lange efter hun kun er 29 ??? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...