Knajten 127 Skrevet 25. Januar, 2017 (edited) Overvejer en tur til Hamborg d 22 februar nogen der vil med eller evt kører. Redigeret 25. Januar, 2017 af Knajten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 26. Januar, 2017 Knajten skrev, den 25-01-2017 at 01:05: Overvejer en tur til Hamborg d 22 februar nogen der vil med eller evt kører. Surt show. Jeg kører fra Hamborg 20 eller 21 februar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 27. Januar, 2017 Ok så må jeg jo køre selv ligesom sidste gang No problems Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 29. Januar, 2017 Knajten skrev, den 27-01-2017 at 12:59: Ok så må jeg jo køre selv ligesom sidste gang No problems Jeg håber du stadig får en god tur til dejlige Hamborg. Der er ikke mange byer med så stort udbud af kvalitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 3. Februar, 2017 tror jeg tar på fantasy jeg nød det sidste gang og især de spontane gb's - men jeg er da også frisk f eks p¨å wagenfeld eller andre stedet hvis nogen vil med der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 4. Februar, 2017 Knajten skrev, for 5 timer siden: men jeg er da også frisk f eks p¨å wagenfeld http://www.partytreff-dolcevita.com/ Ja, der er der noget for enhver smag, tykke, tynde, brede, høje, lave, unge og gamle - men jeg synes, pigerne presser en til en for hurtig afslutning og så bliver der ligesom ikke megen tid til nydelse + de kan være noget afvisende, hvis man har været der mere end et par timer - men det er da en oplevelse og der er noget at se på - lidt ligesom Optasia/Fantasy i gamle dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dwayne 49 Skrevet 8. Februar, 2017 Jeg har altid gerne ville til Tyskland, hvilke steder er det bedste og tættest på fra Rødby færgen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 21. Februar, 2017 Hvad så kører imorgen onsdag Eller torsdag nogen der vil med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 21. Februar, 2017 (edited) Dwayne skrev, den 8/2/2017 at 02:13: Jeg har altid gerne ville til Tyskland, hvilke steder er det bedste og tættest på fra Rødby færgen ?? Desværre ligger der ikke rigtig nogen i det område, bortset fra almindelige bordellos i Oldenburg og især Lübeck, hvis du vil på natclub - og du skal faktisk helt til Hamburg, før der rigtig sker noget mht. FKK og Flattrates mv. Eros-hotel i Kiel kunne måske være en mulighed, men det er næsten lige så langt og tager samme tid at køre i bil som til Hamburg, da det ikke er motorvej - desuden, synes jeg ikke stedet og konceptet er noget at råbe hurra for Mellem Rostock og Lübeck ved Neukloster ligger der dog en FKK-Saunaclub: http://www.relax-mv.de/ Men fra Rødby er afstanden ca. den samme som til Hamburg - men fra Rostock er der ikke så langt - kun ca. 45 km, så jeg forstår ikke, hvorfor den endnu ikke har fået en eneste rigtig anmeldelse herinde Redigeret 21. Februar, 2017 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg