Hop til indhold
Knajten

Tur til Tyskland

Recommended Posts

Overvejer en tur til Hamborg d 22 februar

nogen der vil med eller evt kører.

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Knajten skrev, den ‎25‎-‎01‎-‎2017 at 01:05:

Overvejer en tur til Hamborg d 22 februar

nogen der vil med eller evt kører.

Surt show. Jeg kører fra Hamborg 20 eller 21 februar :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den ‎27‎-‎01‎-‎2017 at 12:59:

Ok så må jeg jo køre selv ligesom sidste gang No problems 

Jeg håber du stadig får en god tur til dejlige Hamborg. Der er ikke mange byer med så stort udbud af kvalitet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror jeg tar på fantasy jeg nød det sidste gang og især

de spontane gb's - men jeg er da også frisk f eks p¨å wagenfeld

eller andre stedet hvis nogen vil med der..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 5 timer siden:

men jeg er da også frisk f eks p¨å wagenfeld

http://www.partytreff-dolcevita.com/

Ja, der er der noget for enhver smag, tykke, tynde, brede, høje, lave, unge og gamle - men jeg synes, pigerne presser en til en for hurtig afslutning og så bliver der ligesom ikke megen tid til nydelse + de kan være noget afvisende, hvis man har været der mere end et par timer - men det er da en oplevelse og der er noget at se på - lidt ligesom Optasia/Fantasy i gamle dage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dwayne skrev, den 8/2/2017 at 02:13:

Jeg har altid gerne ville til Tyskland, hvilke steder er det bedste og tættest på fra Rødby færgen ??

Desværre ligger der ikke rigtig nogen i det område, bortset fra almindelige bordellos i Oldenburg og især Lübeck, hvis du vil på natclub - og du skal faktisk helt til Hamburg, før der rigtig sker noget mht. FKK og Flattrates mv.

Eros-hotel i Kiel kunne måske være en mulighed, men det er næsten lige så langt og tager samme tid at køre i bil som til Hamburg, da det ikke er motorvej - desuden, synes jeg ikke stedet og konceptet er noget at råbe hurra for :mellow:

Mellem Rostock og Lübeck ved Neukloster ligger der dog en FKK-Saunaclub: http://www.relax-mv.de/

Men fra Rødby er afstanden ca. den samme som til Hamburg - men fra Rostock er der ikke så langt - kun ca. 45 km, så jeg forstår ikke, hvorfor den endnu ikke har fået en eneste rigtig anmeldelse herinde :(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...