Hop til indhold
19 cm glæde

Glory hole tøs

Recommended Posts

Nogen af jer der har været forbi der har set bevis på det er et hunkøn der er bag forhænget ? :) sidder og overvejer og køre forbi - men tanken om det kan være en mand bagved, ville jeg gerne ha fjernet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
aroma skrev, for 2 timer siden:

Nogen af jer der har været forbi der har set bevis på det er et hunkøn der er bag forhænget ? :) sidder og overvejer og køre forbi - men tanken om det kan være en mand bagved, ville jeg gerne ha fjernet :)

Hvis det viser sig at være en mand, er det jo ikke sikkert du kan få ham fjernet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at følge op - Så er det en kvinde bag forhænget - Dog tvivler jeg stærkt på det hendes billed - Da røven stort set fyldte hele døråbningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Hedensted skrev, den 2/2/2017 at 16:15:

Hun er bestemt ægte :)

anmeldelse kommer i en af dagene. 

Den er da ikke kommet endnu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
aroma skrev, den 26/2/2017 at 01:59:

Lige for at følge op - Så er det en kvinde bag forhænget - Dog tvivler jeg stærkt på det hendes billed - Da røven stort set fyldte hele døråbningen :)

Hvordan ved du det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, den 5/3/2017 at 04:43:

Hvordan ved du det? 

Jeg tog forbi :) og der var kun en bag forhænget - og der var man ihvertfald ikke i tvivl om det var en kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
aroma skrev, for 18 timer siden:

Jeg tog forbi :) og der var kun en bag forhænget - og der var man ihvertfald ikke i tvivl om det var en kvinde.

Igen...ikke nogen der svare, altså.....Hvordan ved i med sikkerhed det er en kvinde???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lavet en aftale Idag. ikke det segment jeg normalt kommer hos, men setuppet er i min optik frækt.

Det var let at lave aftale. Og allerede i telefonen var jeg overbevist om at det er en kvinde.

Fik et blow som var ok måtte dog selv hjælpe lidt til pga omstændighederne :-)

Det hele tog ca 15 min og jeg var tilfreds da jeg gik derfra. Så nu er gloryhole prøvet og krydset af på min to do liste.

Maia er fræk i munden som en havnearbejder, og det er et frækt setup. Blev tilbudt at knalde hende rigtigt næste gang men det kommer nok ikke til at ske.

 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi for lidt tid (knap et par uger) siden.

Min oplevelse var meget fin, selvom jeg i starten var lidt nervøs ved hele setupet.

Det var der nu ingen grund til Maja, var meget behagelig at være "sammen" med. Blød behagelig sensuel og fræk stemme.

Jeg fik et blow, og fik også lov til at tage hende bagfra gennem tæppet. Bagefter afsluttede hun mig på dygtig vis med munden. Jeg holdt kortere tid end jeg plejer fordi jeg syntes hele oplevelsen var ret fræk

Der er en del der er i tvivl om om det er en kvinde. Det er jeg ikke i tvivl om at det er. Og der er kun en person bag tæppet, så meget kan man sagtens fornemme gennem tæppet.

Jeg overvejer et besøg igen, syntes virkelig det var frækt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatbandit skrev, den 30/1/2017 at 13:35:

Netop hjemvendt fra besøg hos gloryhole tøsen.

Nu kunne jeg jo vælge at sige, at det er en stor svedig mand der er bag forhænget, med det formål at have hende for mig selv.

Men så er jeg bange for at det kun er mig der skal holde liv i hendes forretning og dermed tvinge hende til at lukke alt for tidligt.

For sandheden er, at det 100% er en kvinde, med en særdeles fræk mund der både ved hvad hun skal sige og gøre med munden.

Det er et forhæng med hul i man stikker pikken i gennem, hvilket gør at man kan nyde hendes kærtegn på nosserne som jo ikke var muligt hvis det var en plade med et hul i.

Hold kæft hvor kan hun suge og sutte. Og hun nyder tydeligvis når man sprøjter.

Og kan man samtidig holde den frække dialog igang hører man hende stønne med pikken i munden. God detalje.

Absolut et besøg værd. Jeg gik i hvert fald derfra med et bredt smil. Og så til sølle 500,-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aroma skrev, den 21/2/2017 at 10:08:

Så tilbydes der også anal bag forhænget :) skal da næsten prøves.

He he..er jo fint der bliver tilbudt anal bag forhænget, men prøv at læs linket jeg har lagt sidst på siden her, så kan det jo være du måske ikke er så vild med det anale, da det jo lige så godt kan være hendes tatoverede fyr ;-) , men okay hvad man ikke ved(eller ser) kan man jo ikke have ondt af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aroma skrev, den 9/3/2017 at 00:35:

Jeg tog forbi :) og der var kun en bag forhænget - og der var man ihvertfald ikke i tvivl om det var en kvinde.

Kunne jo være du skulle lade tvivlen komme dig selv til gode. Læs feks linket lige her over vedr anmeldelse. "Gloryhole med surprice"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...