Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tantracurious

Hvis det er i smedegade 19 de holder til, så er det Phoonsuk fra borgergade, som er åbnet deroppe. Det kunne måske godt se ud til at der også er åbnet en ny, der hvor phoonsuk lå før. I følge google, ligge der Nam thai massage nu.

Jeg var forbi smedegade 19 for en månedstid siden. Fik en god massage af en lidt tyk ældre kvinde. Hun var rigtig sød, men hun var ikke lige mig, så takkede nej til HJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været i Smedegade 19. Kvinden hed ganske rigtigt Lussi som i anmoncen, men så stopper ligheden også med annoncen. Vil tro hun nærmere var 27+28.

Fik en Ok massage, men høj fokus på ekstrasalg, fuldt program hvis det ønskes.

Kalder sig selv Crazy Lady, og det passer vist meget godt. Ikke lige min kop te, så kommer nok ikke igen..

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge en sms jeg har modtaget i dag så er lusi og milk i smedegade og en der hedder anna er i Klovborg, er der nogen der ved hvordan  anna ser ud og hendes evner indenfor denne brance??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
denventende skrev, den 24/1/2017 at 17:33:

de holder til i Smedegade 19, Horsens - tror det er nye ejere af et gammelt sted.

Jeg skal dog sige at jeg har ikke selv været der

Det er nogle piger som har lejet stedet, fordi ejeren er 3 mdr. i thailand så de holder nok ikke længe i smedegade, syntes det er lidt synd for ejeren at de ødelægger et ellers godt thaimassage sted som lilry thaimassage var engang, det bliver svært for yaya at bygge det gode ry op igen når hun kommer tilbage til dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...