Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Nogen der har erfaringer med Ydun fra Sugardaters.dk. Hun er i den ældre ende af spektret for de yngre piger og det fremgår ikke om hun er single. 

Hendes profil indikerer at hun er til mere end bare et hurtigt knald og så videre, så hun lyder som et godt alternativ til glædespiger.

Nogen der har prøvet hende af? Godt/Skidt? Værd at møde? Prisniveau

Hilsen 

Redigeret af Pstmkj
Tilpasning af teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 7 minutter siden:

hmm....det er jeg vel. Navnet siger mig nu ikke noget....

Næh, men pigerne har vel også mulighed for at afvise, hvis de ikke er interesseret i en fyr. På det punkt er det ikke helt er åbent marked for fyrene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt rigtigt...har da oplevet det før, når de spørger hvad jeg vil gi?...gerne i første sætning hvilket leder tankerne hen omkring ren rufferi og ikke sugardating ? - men er da blevet blokeret hvis jeg indleder en dialog om hvad de forventer isf for at melde ud ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sletter i øvrigt min profil i dag. Jeg har været der over et par år nu - on/off....og det er i min verden ren prostitution det der foregår der. Vildt useriøse piger, og masser af fake profiler - der dukker op hver måned omkring forlængelsen ..haha... unge piger med store bryster der pludselig hooker up, for aldrig at svare på noget som helst....useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...