StudineMILF 9501 Skrevet 26. Januar, 2017 anon skrev, den 25/1/2017 at 01:10: Jeg er fuldstændig klar skønne studinemilf! Vi ses jo snart skønne anon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 26. Januar, 2017 Jeg er vild med ideen og konceptet men ved ikke om jeg tør spørge en pige på en klinik eller fast sted virker lidt offensivt og kan måske misforståes selvom jeg hverken kan, skal eller vil andet end et skønt ophold Det med støjen må man tage med et smil til morgenmaden hvis man overhovedet når andet end kærlighed og kildevand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 277 Skrevet 28. Januar, 2017 PS44 skrev, den 26-01-2017 at 19:55: Jeg er vild med ideen og konceptet men ved ikke om jeg tør spørge en pige på en klinik eller fast sted virker lidt offensivt og kan måske misforståes selvom jeg hverken kan, skal eller vil andet end et skønt ophold Det med støjen må man tage med et smil til morgenmaden hvis man overhovedet når andet end kærlighed og kildevand Ja, støjen er noget man må tage med - Dejligt i situationen at hun viser, at hun nyder behandlingen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 28. Januar, 2017 Miker179 skrev, 1 time siden: Ja, støjen er noget man må tage med - Dejligt i situationen at hun viser, at hun nyder behandlingen... Ja det smukkeste i livet er en vild og ophidset kvinde der kan give naturlig lyd og udtryk for nydelse uden det bliver kunstigt. Det her hotel koncept kan dog have den ulempe, at man måske løber ind i en man kender og det ville typisk ske for mig hahaha damn jeg har stået i nogle presset situationer før, hvor man tænker ok sandsynligheden for at møde vedkommende er næsten nul og nu står man med en forklar mig røv haha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HyggefyrenDK 63 Skrevet 28. Januar, 2017 Synes Studine varmer op til et interessant koncept. Klart at kemi og stemning osv. skal være der til det. Men det er da en fed måde til netop at få udforsket både kemien og sexen. Kan ikke undgås også at tilliden opbygges, og så har det sexuelle det jo også med at udvikle sig i en positiv retning. Jeg stemmer klart for; prøv at studere videre her du lækre StudineMILF :-)..jeg kunne nemt være en kandidat til en nats udskejelser med dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Januar, 2017 HyggefyrenDK skrev, for 15 timer siden: Synes Studine varmer op til et interessant koncept. Klart at kemi og stemning osv. skal være der til det. Men det er da en fed måde til netop at få udforsket både kemien og sexen. Kan ikke undgås også at tilliden opbygges, og så har det sexuelle det jo også med at udvikle sig i en positiv retning. Jeg stemmer klart for; prøv at studere videre her du lækre StudineMILF :-)..jeg kunne nemt være en kandidat til en nats udskejelser med dig Jeg takker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg