Guest MadsAalb Skrevet 24. Januar, 2017 Hej nogen der har besøgt denne skønhed og har noget at fortælle? https://annoncelight.dk/showad/222003 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest toffe Skrevet 24. Januar, 2017 Har selv booket et besøg fra hende på torsdag, jeg er også meget interesseret i at høre om der er nogen der har noget at fortælle!:D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 24. Januar, 2017 Hej skriv endelig når du har været på besøg. Jeg var i gang i søndags, men så var det en mand som tog tlf- der står jeg så af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest toffe Skrevet 26. Januar, 2017 (edited) Så fik jeg besøg af hende: Hun snakker ikke dansk og virker slet ikke til at det var noget hun gad. Spild af penge, Blowjobbet kørte på automatgear og så skulle det lige være musik i baggrunden fra hendes telefon. Generelt ikke en særlig fed oplevelse og ikke pengene værd. Svært at sige hvorvidt det er pigen på billederne men tror det ikke, hun er mørkglødet og har lidt flere kilo i hvert fald. Redigeret 26. Januar, 2017 af toffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 28. Januar, 2017 Tak Så sparede jeg der ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg