Hop til indhold
AnnaLouisa

10000 spørgsmål på sms til GP´erne

Recommended Posts

Een af de ting der afholder mig for at forsætte er alle de spørgsmål mænd kan komme med via en sms. Jeg ville hellere end gerne besvare, men det ER umuligt. 

Nogen vil vide præcist hvad de får for pengene, jeg skal nærmest skrive et manuskript. Det kan man ikke. Det handler om at "finde hinanden". Mærke efter og lytte. Jeg er helt med på "forventnings afstemning" i grove træk. Det synes jeg er helt okay. Sådan bør det osse være. Jeg er ikke intersseret i en gæst, hvor jeg ikke kan opfylde hans forventninger, overhovedet. 

Men, jeg har en bøn. Læs pigernes profiler. Gerne to gange. 

Og til sidst, vil jeg gerne rose mænd. Hold kæft hvor i bare meget mere dejlige som "gæst" kontra en alm "sexdate". Mere givende, -mere intresseret. Og så slikker i sgu bedre fisse, når i spenderer lommepenge, tak . Det værdsættes her ;O))

 

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@AnnaLouisa

Ahem. I al beskedenhed er jeg ofte og af forskellige kvinder blevet rost for min evne til at slikke fisse. 

Du må gerne linke til din annonce ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
AnnaLouisa skrev, for 3 timer siden:

Og til sidst, vil jeg gerne rose mænd. Hold kæft hvor i bare meget mere dejlige som "gæst" kontra en alm "sexdate". Mere givende, -mere intresseret. Og så slikker i sgu bedre fisse, når i spenderer lommepenge, tak . Det værdsættes her ;O))

Win-Win  :D:huh:

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bed dem om at ringe, det er meget nemmer, det er klart min erfaring at dem der skriver i en lang køre er tidssluger og ikke kommende gæster.

Det kan naturligvis ske at der ryger en seriøs gæst på den bekostning men det må man så leve med.

 Er de seriøse nok til en aftale så skal de nok ringe til dig.

 Er du ny i gamet?

 Ida

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny og ny,.. både og. Det er lige med at finde grænsen for hvad man kan/vil/og har mulighed for at svare,.. 

Men Ida har ret, er de seriøse nok,... :O)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hej AL

Når du bruger ordet "forventnings afstemning", synes jeg du rammer bullseye. Det er nemlig lige nøjagtig det, det handler om.

Som udbyder, er det en god ide at være så specifik og ærlig, som muligt i annoncen. Skriver du en grundig og god annonce, og beder folket om, at gennemlæse denne, før kontakten tages, kan du jo hurtigt verfe dem af, der ikke har forstået den pointe. Måske skal du/i være varsomme med, at anvende udtryk som: GFE, kæreste, intimt samvær o.l., og det selvom det jo burde være en kendt sag, at kærlighed som bekendt ikke kan købes for penge. Tænker i hvert fald der sker en del misforståelser på denne konto, ikke mindst når man er midt  "i elskovens hede".

Som byder, så læs, hvad udbyder skriver i annoncen. At man spørger ind til hvilken oplevelse, der kan forventes, er der vel i og for sig ikke noget decideret galt i. Problemet opstår, når det er en dicideret spørge-Jørgen, som jeg forstår dig. Men prøv, at lytte til den håndværksmester, der skal give tilbud på et stykke arbejde. Jeg er sikker på, at han/hun, også kan fortælle om besværlige spørge-Jørgen kunder, som ikke ender med at skulle have arbejdet udført, når det kommer til stykket. Sådan er verden jo nok, urimeligt eller ej? 

For begge parter gælder: Den som springer over, der hvor gærdet er lavest, ender som bekendt oftest med splinter i r....

God aften derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...