Hop til indhold
1-2-3_testing

SnuskePigen (Tæt på Assens)

Recommended Posts

Badboyfyn skrev, for 20 timer siden:

Jeg er ved at finde en fyr der vil med ud og besøge dig så vi kan være 2 om dig ;) 

Hmm.. det kunne da godt lyde interessant..... er dog lidt presset mht tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Hvis jeg skal besøge hende bliver det sgu alene. :-) Men - lidt for mig besværlige tidspunkter hun kan besøges. :-( 

Du skriver bare PB så tror jeg måske nok vi kan finde ud af det:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Mit store sommer mål er nu også og besøge den frække kvinde.

Men det bliver nu også alene. Den frodige og skønne krop vil jeg da ha helt for mig selv..Uhmm.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
lurepikken skrev, den 19/5/2018 at 08:31:

Mit store sommer mål er nu også og besøge den frække kvinde.

Men det bliver nu også alene. Den frodige og skønne krop vil jeg da ha helt for mig selv..Uhmm.;-)

Venter spændt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
badboy30 skrev, for 4 minutter siden:

Du er ikke nem til at få fat i eller fået lave en aftale 

Hvad skal det betyde??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
badboy30 skrev, for 2 minutter siden:

Hvornår vil det lykkes og besøge dig 

Du kan jo holde øje med min annonce der står i overskriften hvornår jeg kan tage imod:Pså er det bare og vælge en ydelse, priserne er der også:D det kan ikke være nemmere:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Snuskepigen skrev, for 18 timer siden:

Venter spændt:D

Gør jeg i den grad også..SF 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 8 timer siden:

Er det kun mig der ikke kan finde en aktiv annonce på den unge dame? 

Ja, det tror jeg.Hun er dog ikke på hver dag, men har jævnligt en annonce på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg må hellere smide en anmeldelse på damen som jeg besøgte for lang tid siden. Jeg fik en aftale med hende og fandt også frem til hendes bopæl og blev budt indenfor og blev en del overrasket over hun rent faktisk set langt pænere ud irl end billederne fortæller. 

Jeg skulle have haft en stund med dybe blowjob og sex, men desværre sprang den på mig før tid og det endte med hun sagde at vi tager den bare op igen næste gang. Der blev så ingen næste gang, for hun svarede aldrig på min sms om at hende ville jeg gerne have som fast "aflastning" 

Men hun har nogen flotte store bryster og en venlig sjæl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Det er altså også vildt underligt der ikke bare er EN god anmeldelse!

Syns i ikke også det virker lidt underligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
lurepikken skrev, 1 time siden:

Det er altså også vildt underligt der ikke bare er EN god anmeldelse!

Syns i ikke også det virker lidt underligt?

Ikke forstået:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
MushRoom skrev, for 1 time siden:

Jeg må hellere smide en anmeldelse på damen som jeg besøgte for lang tid siden. Jeg fik en aftale med hende og fandt også frem til hendes bopæl og blev budt indenfor og blev en del overrasket over hun rent faktisk set langt pænere ud irl end billederne fortæller. 

Jeg skulle have haft en stund med dybe blowjob og sex, men desværre sprang den på mig før tid og det endte med hun sagde at vi tager den bare op igen næste gang. Der blev så ingen næste gang, for hun svarede aldrig på min sms om at hende ville jeg gerne have som fast "aflastning" 

Men hun har nogen flotte store bryster og en venlig sjæl

Tak for de venlige ord omkring udseende:rolleyes: er da ked af hvis jeg ikke har fået svaret dig, ville da gerne være din faste frækkert:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Snuskepigen skrev, for 5 minutter siden:

Tak for de venlige ord omkring udseende:rolleyes: er da ked af hvis jeg ikke har fået svaret dig, ville da gerne være din faste frækkert:D

Og for ingen sidder og tror jeg bare laver reklame for dig, så er jeg den fyr hvor du bad mig om at parkere langs hækken og efter endt leg snakkede omkring GB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
MushRoom skrev, for 14 minutter siden:

Og for ingen sidder og tror jeg bare laver reklame for dig, så er jeg den fyr hvor du bad mig om at parkere langs hækken og efter endt leg snakkede omkring GB.

Tak.. tror godt jeg kan huske dig nu:P er da ked af lurepikken ikke kan finde en positiv andmeldese, det gør lidt ondt når der er så mange søde fyre forbi når jeg nu har tid.. men er da glad for du kunne lide mit udseende.. og du skriver jo bare hvis du skulle få lyst til lidt sjov igen:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lad os tage derned 3 mand og lukke sagen så annoncen bliver taget ned i en måneds tid 

hvad kan prisen være for 2-3 timer der må være lidt rabat hun sparer jo på batterierne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Hallo-hallo skrev, for 16 minutter siden:

Så lad os tage derned 3 mand og lukke sagen så annoncen bliver taget ned i en måneds tid 

hvad kan prisen være for 2-3 timer der må være lidt rabat hun sparer jo på batterierne 

Så hun sparer på batterierne lol.

Nu må jeg så sige at efter et besøg så kan jeg tydeligt se hun er en vaskeægte nymf og 3 fyre ville aldrig holde i 3 timer og hun ville ligge bagefter og spørge hvornår i kommer igang. 

Der skal en del flere til og de er jo svære og hitte ( bedømt ud efter hendes sidste forsøg på at afholde GB )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...