Hop til indhold
1-2-3_testing

SnuskePigen (Tæt på Assens)

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Pløkken skrev, for 4 minutter siden:

Slet ingen der har besøgt hende???

Hun har en tråd under hyggesnak - kan ikke lige huske om der er mænd der har kommenteret hvor de har mødt hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede for noget tid siden at få en aftale med hende, som desværre blev aflyst...

 

så ville være spændende og høre om der var noget der havde besøgt hende, inden jeg prøver igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
sextossen skrev, 1 time siden:

Har besøgt hende

Hejsa. Så kan du vel nævne datoen tidspunktet og ydelse du fik hos mig så jeg kan bekræfte om det er korrekt, er da ked af du måske har haft en dårlig oplevelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 5 timer siden:

Har besøgt hende

Ok.. hvordan spild Af tid og penge??

 

syntes hun ser og lyder spændende.

så overvejer meget at gi det et nyt forsøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også besøge hende.. Hun virker fræk og ser lækker ud. Skal bare lige finde en dag det passer ind i programmet. Kan heller ikke bruge den med spild af penge til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, den 13/3/2018 at 10:36:

Spild af tid og penge

Ja hun er muligvis "spild af tid og penge". Specielt hvis man er til en lille nips med små faste bryster. Men - er man til en frodig pige med store bryster er hun måske lige det man leder efter. Synes egentlig du skulle uddybe hvorfor hun er spild af tid og penge. Kan du ikke det skulle du måske bare lade være at kommentere det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kunne være spændende at høre...

syntes hun lyder fræk... og ælsker store bryster :P så overvejer meget at gi det et forsøg til...

 

var bare interesseret i at høre om der var nogen der havde erfaring med hende.

fx. Om hun virker som en der nyder det hun laver mm.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for noget tid. 500 for en quicky, bestående af blow som superfransk....og bestemt i den gode ende af skalaen. Dernæst dansk i nogle forskellige stillinger. Intet at klage over. Hun har nogle meget store og lækre bryster som må være perfekte til spansk. Hun virker som en lidt genert, sød og fræk pige på én og samme tid. Tror hun kan være rigtig fræk. Min fornemmelse er - selvom det er et stykke tid siden, at man kan få nogle gode frække oplevelser hos/med hende, hvis man giver det en chance - og man selvfølgelig er til en buttet/chubby pige med meget store bryster og en fyldig røv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende for noget tid. 500 for en quicky, bestående af blow som superfransk....og bestemt i den gode ende af skalaen. Dernæst dansk i nogle forskellige stillinger. Intet at klage over. Hun har nogle meget store og lækre bryster som må være perfekte til spansk. Hun virker som en lidt genert, sød og fræk pige på én og samme tid. Tror hun kan være rigtig fræk. Min fornemmelse er - selvom det er et stykke tid siden, at man kan få nogle gode frække oplevelser hos/med hende, hvis man giver det en chance - og man selvfølgelig er til en buttet/chubby pige med meget store bryster og en fyldig røv ;-)

Super....

lyder godt

jeg bliver helt sikkert nød til at finde en dag og gi hende en chance til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Big3lover skrev, den 17/3/2018 at 21:11:

Jeg har besøgt hende for noget tid. 500 for en quicky, bestående af blow som superfransk....og bestemt i den gode ende af skalaen. Dernæst dansk i nogle forskellige stillinger. Intet at klage over. Hun har nogle meget store og lækre bryster som må være perfekte til spansk. Hun virker som en lidt genert, sød og fræk pige på én og samme tid. Tror hun kan være rigtig fræk. Min fornemmelse er - selvom det er et stykke tid siden, at man kan få nogle gode frække oplevelser hos/med hende, hvis man giver det en chance - og man selvfølgelig er til en buttet/chubby pige med meget store bryster og en fyldig røv ;-)

Tak for de søde ord:wub: er da dejligt og høre og varmer:) sjovt du nævner mine bryster skulle være perfekte til spansk, det er der ikke nogen der har spurgt om de måtte endnu:D men det er jeg da frisk på, det koster gratis når vi alligevel er igang med og hygge... knus..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, den 20/3/2018 at 11:11:

Tak for de søde ord:wub: er da dejligt og høre og varmer:) sjovt du nævner mine bryster skulle være perfekte til spansk, det er der ikke nogen der har spurgt om de måtte endnu:D men det er jeg da frisk på, det koster gratis når vi alligevel er igang med og hygge... knus..

Lækkert.... det vil jeg holde dig op på:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Sjovleg1 skrev, for 8 timer siden:

Nogle der har nyt at berette om Snuskepigen, hun ser sku dejlig ud med de store bryster.....

Er lige her.. SF...

6C4BC7CF-CBD6-466C-98B7-8A08BFB3EE73.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 12 minutter siden:

Er lige her.. SF...

6C4BC7CF-CBD6-466C-98B7-8A08BFB3EE73.jpeg

Ser sku lækkert ud:P

må vi ikke også se lidt af din røv?? Please :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Pløkken skrev, for 10 minutter siden:

Ser sku lækkert ud:P

må vi ikke også se lidt af din røv?? Please :D

Så er der vidst appetit vækkere nok for idag:wub:

D141B3AA-0628-4A1F-AF33-D4811ABFD74B.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
22 cm and thick skrev, for 58 minutter siden:

LIDT vild med store bryster er vi vel alle.... Lidt.... :-P ;-) 

Du vil gerne ligge med hovedet begravet i dem:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...