Hop til indhold
lillefyr30

Hejsa nogen der har mødt SugarBaeDk! fra Århus

Recommended Posts

Jamen har ikke været der og kommer heller ikke før i 2019 tidligst (alderen haha) men var jo nysgerrig nok til og trykke herind, men er helt sikker på du får meget bedre hjælp hvis du lige skriver byen hun kommer fra sammen med hendes navn i din overskrift ikke bare "Hejsa nogen der har prøvet" :D 

Evt noget i stil med "SugarbaeDK i randers" :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var fuldstændig min tanke hirtshalsfyr, spild af din tid og tjekke sådan et opslag fra Århus 

men udover det har jeg selv luret på hende der mange gange, så ku vildt godt tænke mig og høre nærmere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne gøre et godt indtryk på pigen, så sendte et billede af min pik fuld kampklar. Hun er åbentbart blevet så begejstret, at hun endnu ikke har svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ville gerne gøre et godt indtryk på pigen, så sendte et billede af min pik fuld kampklar. Hun er åbentbart blevet så begejstret, at hun endnu ikke har svaret.

Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende.

Eller også overså du ironien i indlægget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, 1 time siden:

Eller også overså du ironien i indlægget ;)

Den er altså ikke til at få øje på. Man skal være meget forsigtig med ironi herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Den er altså ikke til at få øje på. Man skal være meget forsigtig med ironi herinde

Ironi er svært på skrift, så helt enig det skal man være forsigtig med på EG.
Jeg kunne ikke undgå at få øje på ironien i indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 3 timer siden:

Ironi er svært på skrift, så helt enig det skal man være forsigtig med på EG.
Jeg kunne ikke undgå at få øje på ironien i indlægget.

Ok, men jeg skal også have en øjenoperation om et par måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 timer siden:

Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende.

Ville blot glæde den unge pige med et fint billede. Meeen - det har åbentbart været for stor en mundfuld;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 1 minut siden:

Ville blot glæde den unge pige med et fint billede. Meeen - det har åbentbart været for stor en mundfuld;)

Jo, men at sende et sådant billede uopfordret, vil jeg betragte på linie med en indbrudstyv, der står med en dirk (= en pik) foran hoveddøren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg er meget ægte og hyggelig, så længe man holder sig til det der bliver bedt om i annoncen og ikke uopfordret dick-pics;-) 

og at man ikke lyver omkring hvem man er:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...