Morabito 1207 Skrevet 23. Januar, 2017 Holy shit...nogen, der har været forbi Mintar? Jeg har min første thaipige til gode, og jeg overvejer, om det skal være hende eller Mai, som tilsyneladende har en ganske pæn numse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 27. Januar, 2017 (edited) Jeg har været forbi begge, og har haft to gode oplevelser. Hvis det er kvalitetsmassage du går efter, skal du nok vælge en anden. Men er det primært det andet du går efter er det bare afsted. Begge leverer varen synes jeg. Er du brystmand så skal du vælge Mintar, er du numse mand skal du vælge Mai. Sidstnævnte har en mørk glød i huden, og Mintar er "bleg" lad os høre hvem du valgte og hvordan det var Redigeret 27. Januar, 2017 af En erfaren nybegynder Stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 27. Januar, 2017 Beklager slåfejl på telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1328 Skrevet 30. Januar, 2017 Jeg er brystmand og derfor ser Alis da også interessant ud, eller...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 2. Februar, 2017 Ja det må man sige. Har dog ikke besøgt hende men hører gerne om oplevelsen hvis andre har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kfrb 14 Skrevet 3. Februar, 2017 Er der nogen af damerne, der sluger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 5. Februar, 2017 Pigerne er bestemt ikke grimme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg