Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. 

Jeg søger efter en moden Domina der vil og kan oplære mig til Strapon. Vil gerne have en som har erfaring og tålmodighed. Hun skal have lyst og ikke virke som en maskine. 

 

Kan I anbefale nogle ? ? ?

 

Jeg har prøvet nogle forskellige piger/damer, og forklaret dem hvad jeg gerne ville opleve, men når det kom til indfrielse, syntes jeg ikke det levede op til min fantasi/tanker. Nu tænker jeg at det skal være en Domina der giver mig oplevelse. Da jeg tænker at de måske var bedre steder til sådanne lege, og ikke bare en seng i et lille værelse. 

 

Håber I andre byder ind med oplevelser og erfaringer. 

 

God dag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Hvis du kommer til Jylland er der jo ladygitte.dk i Kolding,  hun kan varmt anbefales. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, den 23/1/2017 at 12:58:

Hvis du kommer til Jylland er der jo ladygitte.dk i Kolding,  hun kan varmt anbefales. . 

Enig, Gitte kan sit kram!

 

Vil dog også anbefale Madame Anni i Odense

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan trygt regne med at alle seriøse Dominaer forstår at håndtere en strapon ;-) Og de forstår også, hvad det betyder, hvis du siger, du er uerfaren..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
spamand skrev, for 1 time siden:

han skulle ikke have ødelagt  han endetarm  vel 

Nu behøver han ikke få den ødelagt og da slet ikke i de kvinders selskab...  de Ved hvad de laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Spamand

Dine komentarer bliver mere og mere ligegyldige, håber ikke nogen tager dem seriøst. Hvorfor er du mon holdt op med at spørge om hvorvidt man får lov at slikke herskerinden og om hun kom? Kan du ikke snart holde op med at spamme alle indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...