james bond 17 Skrevet 23. Januar, 2017 Hejsa Nogen der har besøgt dette sted, det husere forskellige piger. Har ikke selv været der, er der nogen der har noget input? http://annoncelight.dk/showad/222034 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 23. Januar, 2017 Jeg har engang været der.. Der var det bestemt ikke den pige der var på billederne der var på stedet. Men derimod en noget slidt, og ældre udgave. Jeg skal dog ikke kunne sige om det samme gør sig gældende for nuværende pige. Jeg har ikke tænkt mig at forsøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 23. Januar, 2017 hej jeg har også besøgt stedet,men gik igen da det slet ikke var pigen som var på billedet,mindst 30kg mere på kroppen,blev tilbudt en mindre pris,,,,nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) Smart i en fart skrev, for 3 timer siden: hej jeg har også besøgt stedet,men gik igen da det slet ikke var pigen som var på billedet,mindst 30kg mere på kroppen,blev tilbudt en mindre pris,,,,nej tak Ikke så mærkelig at det ikke er pigen på billedet søgning på TinEye gav op til 49 resultater Redigeret 23. Januar, 2017 af Krone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg