Hop til indhold
Ingeniøren

Fræk moden dame 60 år med dejlige store bryste giver dejlig sex til gavmild mænd

Recommended Posts

Jeg har været der nogle gange og har altid haft god fræk sex med hende. Har ikke oplevet at hun har været beruset. Jeg tvivler dog på at hun bor i lejligheden. Tror at det er et sted at hun har fået lov til at arbejde fra af en ven. Tror ikke at de er gift. Men det er dog en fræk tanke at manden sidder i stuen. Det bærer ikke præg af at der bor en kvinde. Men hun er dejlig og fræk. Så du kan roligt prøve et besøg hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Har også været der et par gange. Har hverken oplevet alkohol eller røg. Er man til en moden kvinde, der lever sig ind i det og yder til UG er det hende man skal besøge. Om hun bor der eller ej ved jeg ikke og er egentlig ligeglad men har ikke haft på fornemmelsen at der var andre i lejligheden. Nogle gange er jeg til de 20-årige, andre gange til de 60-årige og i den sidste kategori scorer hun topkarakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 minutter siden:

Nogen som ved, hvorfor hendes annonce ikke kommer op, når man søger på "Nordsjælland" i annoncelight.dk?

Fordi du skal søge på " Fræk moden dame 60 år "

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, den ‎24‎-‎01‎-‎2017 at 00:05:

Fordi du skal søge på " Fræk moden dame 60 år "

Eeeeh, ja, det fandt jeg selv ud af. Men hvorfor kommer hendes annonce ikke op, når man søger på "Nordsjælland", som hendes annonce er tagged med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 9 minutter siden:

Eeeeh, ja, det fandt jeg selv ud af. Men hvorfor kommer hendes annonce ikke op, når man søger på "Nordsjælland", som hendes annonce er tagged med?

:D har lige fundet ud af, opslaget er lavet som værende en mand, måske derfor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 9 minutter siden:

:D har lige fundet ud af, opslaget er lavet som værende en mand, måske derfor 

Aha!! Ja, det er selvfølgelig derfor - det havde jeg ikke lige spottet. Takker! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 minutter siden:

Aha!! Ja, det er selvfølgelig derfor - det havde jeg ikke lige spottet. Takker! :-)

Så lidt - måtte prøve de forskellige filtre for at finde ud af det. Mærkeligt at oprette sig som mand, tror det er en fejl :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...