Hawkeye 31 Skrevet 22. Januar, 2017 Hej brødre, Jeg var lørdag på ovennævnte adresse. Det var en meget positiv oplevelse. Der var en sød naturlig thai på omkring 30 år. I min subjektive optik virkelig smuk. Slank med en tatoo på maven og en på ryggen, og flotte naturlige bryster. Massagen var blid men OK, men sexen var super fin - og 800 kr. samlet var godkendt pris. Kan bestemt anbefales! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 23. Januar, 2017 Hvor meget var med i de 800? HJ - BJ - FP? ps. Godt med en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hawkeye 31 Skrevet 23. Januar, 2017 Det var FP. Kan tilføje at hendes engelske ikke var for godt, men at hun var utrolig sød. Allerede til massagedelen tog hun alt tøjet af pånær trusserne, som hun smed, da jeg blev bedt om at vende mig om 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
black53 22 Skrevet 23. Januar, 2017 Hvor i landet er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 23. Januar, 2017 black53 skrev, for 3 minutter siden: Hvor i landet er det Læs i overskriften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
black53 22 Skrevet 23. Januar, 2017 Det har jeg men når du søger er der flere steder hvor det gadenavn dukker op og post 8200 er midt i et villakvarter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 23. Januar, 2017 black53 skrev, for 2 timer siden: Det har jeg men når du søger er der flere steder hvor det gadenavn dukker op og post 8200 er midt i et villakvarter Prøv med 8210 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 23. Januar, 2017 Hej, hvad er FP, ?? den forkortelse kender jeg ikke... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gokkehans 8 Skrevet 23. Januar, 2017 prøvemanden skrev, for 10 minutter siden: Hej, hvad er FP, ?? den forkortelse kender jeg ikke... prøvemanden Fuld Pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gokkehans 8 Skrevet 23. Januar, 2017 nogen der har et nummer til stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 23. Januar, 2017 prøvemanden skrev, for 36 minutter siden: Hej, hvad er FP, ?? den forkortelse kender jeg ikke... prøvemanden Kender du ikke udtrykket FP?. Den skal længere ud på landet med. Du har jo været medlem i mere end 4 år!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 565 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) Gammelnok skrev, for 56 minutter siden: Prøv med 8210 Jeps, den del af Baggesensvej ligger i 8210 V. Det skifter vist fra 8200 N til 8210 V ved Paludan Müllers Vej. ...og på det mere kødelige plan, så er jeg (også..) fristet, efter at have læst de lovende beskrivelser. Redigeret 23. Januar, 2017 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 23. Januar, 2017 hej, jeg kendt ikke FP. men tak for forklaring... prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 23. Januar, 2017 prøvemanden skrev, for 5 timer siden: hej, jeg kendt ikke FP. men tak for forklaring... prøvemanden Sådan kan det gå..... Det var først den anden dag jeg fandt ud af at "døti tisman" betyder "god pik" på thaidansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 24. Januar, 2017 pioneermandem skrev, for 35 minutter siden: Link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg