Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Salma igår i Glostrup , det er tredje besøg i denne omgang hun har været her .

Det var ikke helt så godt som det ellers har været de andre gange . ( det plejer at være super klasse ) .

Salma var lidt fjern , stressede og sulten , hvilket hun sagde flere gange .

Godt hun var på vej ud og spise med en kunde efter mit besøg , der til kommer måske også hendes stress .

Jeg kan i hvert tilfælde godt mærke forskel  på første gang og sidst gang jeg har mødt hende .

Jeg tror nu også at hun har haft meget travlt de sidst 15 dage .

Hvis jeg lige gætter lidt , så har hun måske et sted mellem 5 og 8 kunder om dagen , så det bliver et sted mellem 75 og 120 pikke der har været igennem på 15 dage mere eller mindre .

Så tror jeg sgu også jeg ville være lidt træt og flad .

Salma er stadigvæk Salma !! ( super personlighed ) , men igår var hun ordinær , gennemsnitlig for en Gp at være og der er gået lidt samlebånd i den .

Stedet i Glostrup var heller ikke så fedt som på Islands brygge , og Salma var heller ikke tilfreds med det , hvilke jeg godt forstår .

Men når det er sagt ! , så skal hun da have en chance til , hvis hun ellers har tid og vil )))) .

Redigeret af mac5150

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som tillæg til det jeg har skrevet op over her, Så skal det siges at jeg har besøgt Salma 2 gange efter dette besøg i sidste weekend .

Og det har bare været super fint . Ikke en finger at sætte på noget .

Så hun har jo nok bare haft en dårlig dag , det kan vi alle jo have .

Hun Blev godt sur da hun fandt ud af det var mig som der har skrevet det her,Hun fandt ud af det ved at folk som har ringet til hende og spurgte om hun var stressede .

 

Men hvad kan jeg sige !, jeg var jo bare ærlig og skrev hvad jeg havde oplevet .( Når man stikker næse frem ,så få man jo også nogen på snuden) .

Hun troede at jeg havde skrevet noget grimt om hende, og det synes jeg ikke jeg har !!!, havd siger i ??? .

Nå ! men jeg tror jeg fik snakket det ud med hende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig post. God læsning. Alt skal absolut ikke være lyserødt positivt, hvis det ikke er det, man har følt.

Der er så mange gode anmeldelser af hende, at jeg absolut stadig har hende på min to-do liste. Så intet der har skræmt mig. Ved dog ikke, om jeg når hende, inden hun tager hjem, da jeg har 2 andre før hende, som jeg har planlagt den kommende uge, hvor hun jo tager hjem.

Dog er det irriterende, der ikke står priser på hende. Meget irriterende faktisk.

Hvad koster 15 min. eller en halv time med superfrench eksempelvis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 19 timer siden:

Ærlig post. God læsning. Alt skal absolut ikke være lyserødt positivt, hvis det ikke er det, man har følt.

Der er så mange gode anmeldelser af hende, at jeg absolut stadig har hende på min to-do liste. Så intet der har skræmt mig. Ved dog ikke, om jeg når hende, inden hun tager hjem, da jeg har 2 andre før hende, som jeg har planlagt den kommende uge, hvor hun jo tager hjem.

Dog er det irriterende, der ikke står priser på hende. Meget irriterende faktisk.

Hvad koster 15 min. eller en halv time med superfrench eksempelvis?

Nu må du ikke hænge mig op på det , men jeg mener det er 600 for 15 min . + 200 for superfrench . Altså 800 kr .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...