Hop til indhold
Guest White hunter

Paula i Herning, Arnborg

Recommended Posts

Guest White hunter

Første anmeldelse.... Har haft stor fornøjelse af at læse jeres, så tænkte at det nu var tid at bidrage lidt.

Blev fristet af annoncen og foto, samt den fornuftige pris. Bestilte 30 min 800 + anal til 300.

Annoncen siger at kys, kram og superfransk er incl.

Den korte udgave, super dårlig oplevelse og nærmest tyveri.......

Pigen på billederne er muligvis identisk med den man møder, men det er 10 år og 10 kilo siden. Brysterne er rimeligvis som på foto.

Jeg burde have vendt i døren, da jeg blev klar over at foto ikke stod i forhold til virkeligheden, hvis der snydes med foto, snydes der ofte med andet, men jeg gik ind.

første "overraskelse", ingen kys..... Da vi gik igang, ingen superfransk.... Det skal her nævnes at jeg var nyvasket og havde børstet tænder i bilen, inden jeg gik ind. Hun sagde at brysterne var meget følsomme, så ikke noget med at sutte på brystvorterne.

Det kunne ikke gå hurtigt nok med at blive færdigt og tydeligvis skulle vi så hurtigt frem til anal delen som muligt, efter 10 min var vi færdige. Kunne godt have trukket den, men havde ikke lyst til at spilde både penge og tid. 

Da vi var færdige sagde jeg til hende at hun burde rette sin tekst hvis hun ikke ville give superfransk, fik en tåget forklaring om at der ikke var superfransk når man bestilte Anal.... (Havde bedt om superfransk inden Anal) Endvidere sagde hun at det var billigt for en der var så stor som mig og at normal prisen for 30 min normalt var 1000 kr.

Som det fremgår, kan jeg bestemt ikke anbefale besøg ved denne pige......

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Smart i en fart skrev, for 15 minutter siden:

hold da op.havde sku tænkt mig at besøge damen,men ikke nu tak for advarslen,

Selv tak, ingen grund til at vi alle falder i de samme "turistfæller" ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var der for godt en uge siden. og havde helt klart tænkt mig at besøge hende igen.. det var en super oplevelse hvor den fik hele armen. havde dog ikke bestilt anal, men hun var ikke afvisende over for fingre osv. 

jo billederne har nogle år bag sig - og kilo. men hvis man er til en god samba røv og et par ordentlige patter går man ikke forgæves.

Tænker du har ramt hende på en dårlig dag - og det er selfølgelig kæmpe øv for dig - hun har fået ok anmeldelser andre steder på siden..

god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har skiftet pige

https://annoncelight.dk/showad/220214

Det her er Paula....

Jeg havde fornøjelsen af at møde hende i Odense for et års tid siden, hun var altså rigtig sød ved mig, det eneste jeg havde at bemærke dengang er hun er lidt stille, nok fordi hendes Engelsk ikke er godt. Og ja, hendes billeder er ikke så ny, man må godt lægge lidt kilo på, men de sidder stadig stramt og flot de kiloer, :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, den ‎22‎-‎01‎-‎2017 at 21:27:

Første anmeldelse.... Har haft stor fornøjelse af at læse jeres, så tænkte at det nu var tid at bidrage lidt.

Blev fristet af annoncen og foto, samt den fornuftige pris. Bestilte 30 min 800 + anal til 300.

Annoncen siger at kys, kram og superfransk er incl.

Den korte udgave, super dårlig oplevelse og nærmest tyveri.......

Pigen på billederne er muligvis identisk med den man møder, men det er 10 år og 10 kilo siden. Brysterne er rimeligvis som på foto.

Jeg burde have vendt i døren, da jeg blev klar over at foto ikke stod i forhold til virkeligheden, hvis der snydes med foto, snydes der ofte med andet, men jeg gik ind.

første "overraskelse", ingen kys..... Da vi gik igang, ingen superfransk.... Det skal her nævnes at jeg var nyvasket og havde børstet tænder i bilen, inden jeg gik ind. Hun sagde at brysterne var meget følsomme, så ikke noget med at sutte på brystvorterne.

Det kunne ikke gå hurtigt nok med at blive færdigt og tydeligvis skulle vi så hurtigt frem til anal delen som muligt, efter 10 min var vi færdige. Kunne godt have trukket den, men havde ikke lyst til at spilde både penge og tid. 

Da vi var færdige sagde jeg til hende at hun burde rette sin tekst hvis hun ikke ville give superfransk, fik en tåget forklaring om at der ikke var superfransk når man bestilte Anal.... (Havde bedt om superfransk inden Anal) Endvidere sagde hun at det var billigt for en der var så stor som mig og at normal prisen for 30 min normalt var 1000 kr.

Som det fremgår, kan jeg bestemt ikke anbefale besøg ved denne pige......

 

 

 

Tak for en god og ærlig anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Spændende at høre at andre har haft gode oplevelser........ Det ville jeg ikke havde troet med denne dame.

Vil da gerne høre om nogen faktisk har oplevet at få det hun oplyser er incl. I prisen: kys, kram, superfransk.....??  Altså i nyere tid.

Vil helt klart anbefale kommende besøgende at sikre sig at dette er incl. I prisen, inden pengene overdrages, altså Face to face. Jeg havde skrevet med hende om det og været meget tydelig, men blev alligevel snydt. 

Det med om man har haft et godt besøg eller ej, hænger jo nok sammen med hvad vi har af forventninger........ Og hvis det er en stor negerrøv og stor patter og ikke så meget andet, så go for it drenge ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...