Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 Kære daddy Jeg er træt. Jeg er træt af at vente på dig, spændt, forventningsfuld og med sommerfugle i maven, for blot at blive brændt af, pakke sommerfuglene sammen, og gå alene og trist hjem en kold januar aften. Vi har jo skrevet sammen en uge nu, aftalt alt, og du forklarede mig, hvor meget du glædede dig. Det gjorde jeg også. Virkelig. Jeg har brugt det meste af dagen på, at gøre mig smuk for dig. Jeg var tidligt oppe, så jeg kunne nå hver detalje. Jeg har fået helt ny neglelak på, har gjort hele min krop blød og barberet - for dig. Jeg skiftede tøj 4 gange, fordi jeg bare gerne vil være fin - for dig. Men nu er jeg kommet hjem.. det var en lang og kold tur for mig, for hotellet var ikke tæt på mit hjem. Og mens jeg gik der, så tænkte jeg på, om du mon tænkte på mig.. Jeg er kold, jeg er udmattet, jeg er skuffet, ked af det og vred.. For selv om, at du har fundet mig på SD, så betyder det ikke, at du blot var et nr i køen, eller at du må behandle mig, som noget mindre end et menneske. Vores præmisser er sære. Reglerne er bøjet og brækket til ukendelighed. Jeg ved, at vi hver især kan tillade os meget, og aldrig må forvente et helt reelt menneske på den anden side af skærmen. Jeg prøver at holde drømmen i live. Drømmen om de gode oplevelser, de hemmelige kys og det sjældne og forbudte venskab .. men du gør det svært for mig. Desuden er du slet ikke den første. Du er faktisk nr 3 i træk, som aldrig dukkede op, og aldrig skrev igen. Jeg ved godt, at man kan ombestemme sig, og mange uforudsigelige ting kan ske. Det er sex og det er penge.. men jeg tør godt at fortælle dig, at det er meget mere end det. 37 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 22. Januar, 2017 hold da op hvor er det godt skrevet,,,,,skuffelsen er stormen tænk så på alle de gode oplevelser du har haft,ja ja men træls er det helt sikkert for dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 22. Januar, 2017 synes ikke det er iorden at køre rundt med en anden på den måde! godt skrevet, trist læsning - mænd ta jer sammen!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 Jeg ved, at det sker for både daddies og Babes. Det er så ærgerligt, at man ikke kan få tingene til at gå op. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 22. Januar, 2017 tja man bliver brændt en del af , begge veje hører jeg blev f eks brændt af 4 gange i træk , af en jeg havde set 5 gange , og så var det nok men det går begge veje, men nogle leger bare med at få en aftale tror jeg, for at måske sætte sin selvtillid lidt op for en kort tid og mister så modet, det er træls , og svært at sige nej tak til en man har mødtes med, fordi der ikke er tiltrækning alligevel, men sådan er gamet i alle slags datingscener 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 22. Januar, 2017 Det skriv rører mig - meget. Du lyder faktisk som en pige, det virkelig er værd at kende Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 Det er forståeligt. Der er nok en del grunde til ikke at dukke op. Jeg mener altid, at man kan sige farvel uden sure miner. For min skyld kan man også aflyse alt det man vil. Den er svær og virkelig tung, når de ikke engang vil tage sig tid til at aflyse, og blot forsvinder. Tiden er en ting, som er spildt. Men de mentale kræfter, som går til at forberede sig til en date.. det er det værste. Men..sådan er det, at være en del af Sd universet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 22. Januar, 2017 Flot skrevet - Tak for det. Som minimum, så melder man fra så snart man ved man ikke kan overholde aftalen - shit happens, men det er ikke så svært at smide en SMS eller ringe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 frenchlover1 skrev, for 2 minutter siden: Det skriv rører mig - meget. Du lyder faktisk som en pige, det virkelig er værd at kende Venligst French Tak French Måske søger jeg også lidt trøst her. Vi er vel ligesindede, på hver sin side. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 22. Januar, 2017 Roxanne skrev, for 1 minut siden: Måske søger jeg også lidt trøst her. Du har min fulde empati, og ja det går galt på begge sidder, hvis du vil have det lidt bedre så prøve at læse min oplevelse her... den er eh sær, det er hvad vi mænd kan blive udsat for... men i det mindste mødte hende her op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 Sparkster skrev, for 5 minutter siden: Du har min fulde empati, og ja det går galt på begge sidder, hvis du vil have det lidt bedre så prøve at læse min oplevelse her... den er eh sær, det er hvad vi mænd kan blive udsat for... men i det mindste mødte hende her op Det er rart, at eroguide kan være en ventil for bådegode og dårlige oplevelser, tanker og frustrationer. Din oplevelse var da om noget speciel. Tak for "støtten". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 22. Januar, 2017 Jeg vil blot informere generelt, at jeg ikke vil give mit sb navn ud, da jeg virkelig har brug for, at have et frirum her på eroguide. Det er intet personligt. I må selvfølgelig gerne skrive privat alligevel, det er hyggeligt med en uforpligtende chat, om det mørke univers. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PhileasFogg 40 Skrevet 23. Januar, 2017 Kære Roxanne, jeg er rørt over dit følsomme indlæg, og bliver naturligvis harm over den ligegyldighed din SD udviser... Jeg har indtil fornyelig været SD i ca 5 år, har haft masse fantastiske, mindre fantastiske og enkelte dårlige oplevelser, men er stoppet nu da ligegyldigheden omkring aftaler, kommunikation og almindelig dannelse efterhånden var blevet så stor at jeg ikke længere havde lyst til at eksponere mig for disse skuffelser og uindfriede forventninger. Jeg har som dig en portion "hjerte" med i spillet - da jeg først og fremmest mener at det er een af grundpillerne i SD universet, men også fordi jeg ser pengene som "midlet" - ikke målet.. Den forudsætning mener jeg, skaber de bedste oplevelser... - for begge parter. Ville bare ytre min sympati... og ønske dig pøjpøj med fremtidige SB eventyr...;-) PF 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) Forstår så UDEMÆRKET Roxanne's indlæg, og det er totalt dårlig stil og SÅ langt fra det som en Sugardaddy BURDE være. Nemlig, den mere erfarende, som har lysten & tiden til at se sin SB ud fra de aftalte rammer. At brænde af, på den måde, uden ord - uden mening .. Det er bare under lavmålet. Desværre, sker der også "den anden vej rundt" som andre også fremhæver, men "Two Wrongs, don't make a right" Jeg håber, det ikke afskrækker dig, for der ER gode oplevelser i vente, det kræver bare den rette SD, og du lyder som en velformuleret ung (?) pige, så som jeg ser det, er det da "afbrænderen" der nok er den, der lider det største tab i den sag. Redigeret 23. Januar, 2017 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 23. Januar, 2017 Roxanne skrev, for 19 timer siden: Kære daddy Jeg er træt. Jeg er træt af at vente på dig, spændt, forventningsfuld og med sommerfugle i maven, for blot at blive brændt af, pakke sommerfuglene sammen, og gå alene og trist hjem en kold januar aften. Vi har jo skrevet sammen en uge nu, aftalt alt, og du forklarede mig, hvor meget du glædede dig. Det gjorde jeg også. Virkelig. Jeg har brugt det meste af dagen på, at gøre mig smuk for dig. Jeg var tidligt oppe, så jeg kunne nå hver detalje. Jeg har fået helt ny neglelak på, har gjort hele min krop blød og barberet - for dig. Jeg skiftede tøj 4 gange, fordi jeg bare gerne vil være fin - for dig. Men nu er jeg kommet hjem.. det var en lang og kold tur for mig, for hotellet var ikke tæt på mit hjem. Og mens jeg gik der, så tænkte jeg på, om du mon tænkte på mig.. Jeg er kold, jeg er udmattet, jeg er skuffet, ked af det og vred.. For selv om, at du har fundet mig på SD, så betyder det ikke, at du blot var et nr i køen, eller at du må behandle mig, som noget mindre end et menneske. Vores præmisser er sære. Reglerne er bøjet og brækket til ukendelighed. Jeg ved, at vi hver især kan tillade os meget, og aldrig må forvente et helt reelt menneske på den anden side af skærmen. Jeg prøver at holde drømmen i live. Drømmen om de gode oplevelser, de hemmelige kys og det sjældne og forbudte venskab .. men du gør det svært for mig. Desuden er du slet ikke den første. Du er faktisk nr 3 i træk, som aldrig dukkede op, og aldrig skrev igen. Jeg ved godt, at man kan ombestemme sig, og mange uforudsigelige ting kan ske. Det er sex og det er penge.. men jeg tør godt at fortælle dig, at det er meget mere end det. Min kyniske vurdering er at det er fri fantasi ! når sugarbabes bliver omtalt / hængt ud her inde er det altid med profil navn - denne person har ikke skrevet sit profil navn - og "vil have frirum" - come on - hvor naive er vi herinde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 23. Januar, 2017 det kan sagtens være rigtigt, har hørt fra mange på siden de er trætte af at blive brændt af og piger brænder mere af end møder op så tja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. Januar, 2017 aarhussyd skrev, 1 time siden: hvor naive er vi herinde.. Nogen mere end andre... tror snittet er repræsentativt for det generelle samfund... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 23. Januar, 2017 aarhussyd skrev, for 6 timer siden: Min kyniske vurdering er at det er fri fantasi ! når sugarbabes bliver omtalt / hængt ud her inde er det altid med profil navn - denne person har ikke skrevet sit profil navn - og "vil have frirum" - come on - hvor naive er vi herinde.. Well.. kynisk eller ej - så kunne du overveje, at min moral går imod at hænge nogen ud. Jeg fandt ud af at eroguide eksisterende pga. Nogen havde bedt om en anmeldelse af mig. Det brød jeg mig ikke om. Følte det ville være ydmygende, at være anmeldt som et produkt. At de fleste mænd herinde gør det .. det ødelægger i min verden netop diskretionen, og den personlige oplevelse man har med vedkommende. Jeg er bevidst om, at mange ikke ser en forskel på Sb og gp, og det er mig ligegyldigt. Jeg forstår hvorfor det kan føles nødvendigt, eller praktisk. Jeg vil bare sige, at jeg foretrækker en mere subtil og romantisk tilgang. Men med det sagt, så ja. Dette er mit frirum, et sted jeg kan dele tanker med folk i samme univers. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PhileasFogg 40 Skrevet 24. Januar, 2017 Roxanne, jeg er fuldstændig enig i dine betragtninger! Dog, mht forskellen mellem SB og GP.... Jeg forstår udemærket at mange mænd har svært ved at se forskellen... Sugardating universet synes jeg, er desværre blevet gennemsyret af en GP "ånd" hvor essensen efterhånden er økonomi/modydelse, fremfor oplevelse/fordybelse. For at give et eksempel - Jeg fik i sin tid en mail fra en SB som havde fundet et par Hilfiger støvler kr 2.400 som hun gerne ville have... Hun foreslog derfor at vi skulle mødes på kundetoilettet i selve butikken for at udføre akten, hvorefter jeg så kunne akkompagnere hende op til kassen for at betale disse støvler... Da jeg høfligt afslog, fik jeg en sviner tilbage og blev anklaget for at ødelægge det for andre SDer og at jeg tillige ikke havde forstået sugardating konceptet... Afslutningsvis vil jeg dog ikke lægge skjul på, at jeg savner min SD tid - der var også rigtig mange dejlige og spændende oplevelser.. PF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 24. Januar, 2017 du skulle have ventet til de var på udsalg ) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pstmkj 4 Skrevet 24. Januar, 2017 Roxanne, Du skriver godt og med indlevelse. Kender kun alt for godt den følelse af at være brændt af - uanset om man er kørt langt for at mødes eller sidder med et ubenyttet hotelværelse er det ikke rart 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 24. Januar, 2017 Roxanne skrev, for 16 timer siden: Well.. kynisk eller ej - så kunne du overveje, at min moral går imod at hænge nogen ud. Jeg fandt ud af at eroguide eksisterende pga. Nogen havde bedt om en anmeldelse af mig. Det brød jeg mig ikke om. Følte det ville være ydmygende, at være anmeldt som et produkt. At de fleste mænd herinde gør det .. det ødelægger i min verden netop diskretionen, og den personlige oplevelse man har med vedkommende. Jeg er bevidst om, at mange ikke ser en forskel på Sb og gp, og det er mig ligegyldigt. Jeg forstår hvorfor det kan føles nødvendigt, eller praktisk. Jeg vil bare sige, at jeg foretrækker en mere subtil og romantisk tilgang. Men med det sagt, så ja. Dette er mit frirum, et sted jeg kan dele tanker med folk i samme univers. Dette forum går jo netop ud på at "hænge folk ud" for gode el. dårlige oplevelser.. så, uden dit profil navn på Sugardaters antager jeg dig for at være fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. Januar, 2017 Jeg tror at man af og til har lyst til at være lidt anonym og bare komme ud med nogle frustrationer og dette mener jeg også at EG kan bruges til, så hatten af for dig Roxanne og skriv du bare løs. Kh StudineMILF 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Januar, 2017 aarhussyd skrev, for 24 minutter siden: Dette forum går jo netop ud på at "hænge folk ud" for gode el. dårlige oplevelser.. så, uden dit profil navn på Sugardaters antager jeg dig for at være fake Hele konceptet er i mine øjne problematisk. Når sukkerpiger bliver nævnt herinde, er min oplevelse, at det er i forbindelse med problemer: Enten har sukkerfatter svigtet og opført sig som et ledt svin, eller også jamres der over, at sukkerpigen løber om hjørner med fatter og udsuger ham for slutteligt at trække stikket ud. Det er ligeledes min fornemmelse, at flere/mange af disse piger – i bedste fald – ikke er ret meget over myndighedsalderen og således ikke har den modne kvindes velovervejede tilgang til tingene med inde i billedet. Jeg synes, kort sagt, at konceptet ser ud til at byde på mange skuffelser/uindfriede forventninger. Jeg har ikke belæg for det, det medgiver jeg gerne, men min fornemmelse er (atter), at scenen hovedsageligt består af ganske unge piger og væsentligt ældre mænd, der forsøger at mødes et eller andet sted. Og den konstellation har en vis indbygget asymetri. Bare mine fem cents 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pstmkj 4 Skrevet 24. Januar, 2017 Borende X skrev, for 42 minutter siden: Hele konceptet er i mine øjne problematisk. Når sukkerpiger bliver nævnt herinde, er min oplevelse, at det er i forbindelse med problemer: Enten har sukkerfatter svigtet og opført sig som et ledt svin, eller også jamres der over, at sukkerpigen løber om hjørner med fatter og udsuger ham for slutteligt at trække stikket ud. Det er ligeledes min fornemmelse, at flere/mange af disse piger – i bedste fald – ikke er ret meget over myndighedsalderen og således ikke har den modne kvindes velovervejede tilgang til tingene med inde i billedet. Jeg synes, kort sagt, at konceptet ser ud til at byde på mange skuffelser/uindfriede forventninger. Jeg har ikke belæg for det, det medgiver jeg gerne, men min fornemmelse er (atter), at scenen hovedsageligt består af ganske unge piger og væsentligt ældre mænd, der forsøger at mødes et eller andet sted. Og den konstellation har en vis indbygget asymetri. Bare mine fem cents Min erfaring er i lighed med din at med den store mangel på symmetri i forholdet er der også en stor mulighed for at den ene eller den anden part bliver snydt. Det ændrer ikke på at Roxanne har haft en skidt oplevelse og faktisk skriver flot om hendes skuffelse og forventninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg