Hop til indhold
UncleTravelingMatt

Anal massage hos spanske Samantha i Rødovre

Recommended Posts

Havde kigget på Samanthas annonce nogle dage, men jeg ikke kunne finde feedback her om hende, så jeg havde flere gange udskudt et besøg - men i dag tog jeg chancen.

Desværre havde jeg problemer med at finde addressen, idet Waze først sendte mig det forkerte sted hen, og da jeg endelig fandt addressen kunne jeg ikke finde den præcise indgang :( Nå, men endelig fandt jeg stedet (som i øvrigt var ret diskret i et industri type område - ved ikke om det ville være lige så diskret på en hverdag)

Døren blev åbnet af Samantha, en sød spansk kvinde - ca 155 cm høj, med en dejlig buttet krop (det er hende på de to billeder, selvom man ikke rigtig kan se hende). Hun var iført en kort sort kjole, uden trusser. Brysterne var en B/C-skål, som jeg vil beskrive som "hang på den helt rigtige måde"!

Jeg blev vist ind i rummet, pengene skiftede hænder og jeg blev bedt om at klæde mig af. Hun gik ud, og jeg kunne høre hende konversere med en anden kvinde - en telefon dame, går jeg ud fra (selvom jeg kun snakkede med Samantha da jeg ringede). 

Da hun kom tilbage, spurgte hun kort om jeg havde erfaring med anal massage, hvilket jeg svarede "ja" til, og spurgte så, hvilken dildo/strapon fra hendes arsenal jeg ville foretrække - jeg valgte hendes XL dildo, med kommentaren at det nok krævede lidt opvarmning :)

Hun gik kompetent til arbejdet, med fingre, fist og fod (en ny oplevelse for mig), hvorefter jeg blev taget med den store strapon i en række stillinger, på både seng, gulv og op ad døren - det sidste var ret pirrende, da der ikke kunne være den store tvivl om, hvor der foregik bag den dør!

Alt i alt en virkelig god omgang - jeg måtte dog kalde time-out efter ca 40-45 min...ikke Samanthas skyld, men jeg var bare brugt. Vi lå og snakkede lidt - hendes engelske er ikke godt, men tilstrækkelig. Hun undskyldte et par gange at "my english is not good, but my service is good", og det kan jeg skrive under på

Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke fik taget mig sammen til at besøge hende noget før - lige nu forsøger jeg at presse et besøge ind (!) inden hendes sidste dag, som er på tirsdag. Hun sagde, at hun normalt kom til Danmark 1-2 gange om året á ca. to uger - nå, men ellers må man jo tage til Spanien for at besøge hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...