Hop til indhold
Guest Trinetease

Husslave/rengørings 'mand' ?

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg har et spørgsmål til jer garvede Herrer ;-) Og evt damer....

Er det normalt kotyme at man kan besøge Piger/damer/dominaer for at gøre rent og 'gå til hånde'....jeg ved ikke helt hvad der menes med at 'gå til hånde'..... men jeg får ugentligt 3-6 henvendelser fra mænd som spørger om det, men som vil have det gratis.

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kaldes tuskhandel når varer og service byttes - Ikke nødvendigvis en dårlig ide- Og vist nok også lovligt ift. skat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kunne også være praktisk arbejde omfarandring male lave specille møbler især hvis det skal være noget med Sm rum  / lege og så videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 12 minutter siden:

Det kaldes tuskhandel når varer og service byttes - Ikke nødvendigvis en dårlig ide- Og vist nok også lovligt ift. skat.

.... og vist nok også kun lovligt inden for en vis grænse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men jeg har jo ikke engang mit eget sted, og tilbyder slet ikke S/M.... det er med til at gøre at jeg undre mig :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, for 42 minutter siden:

Hejsa :-)

Jeg har et spørgsmål til jer garvede Herrer ;-) Og evt damer....

Er det normalt kotyme at man kan besøge Piger/damer/dominaer for at gøre rent og 'gå til hånde'....jeg ved ikke helt hvad der menes med at 'gå til hånde'..... men jeg får ugentligt 3-6 henvendelser fra mænd som spørger om det, men som vil have det gratis.

Kh Trine

Her kan Havnebumsen hjælpe :)

Gå til hånde på en Mand kender du jo nok. Det man i fagsproget kalder for Handjob eller håndarbejde for dem som er allergisk overfor Engelsk.

For en del år siden kom der noget som hed ligestilling. Ja i bund og grund noget fanden har skabt!!! Nu skulle Kvinden gud hjælpeme også tilfredsstilles :? Havnebumsen lurede med det samme, at det var noget som var kommet for at blive. Som den innovative Mand Havnebumsen er tog han de nye ideer til sig og lærte at "gå til hånde" på en kvinde.

Hvor man på Mænd skal gå direkte til sagen har studier vist det skal gribes anderledes an på kvinden (disse studier har været temmelig omkostningsfulde for Havnebumsen) Der skal ligesom mere til ved kvinden og man kan med fordel vente et stykke tid med at nærme sig Fissen. Lette berøringer rundt på hendes krop som pirrer hende og får gåsehuden frem hist og her, stille og rolig gøre hende afslappet og modtagelig overfor videre behandling for til sidst at nærme sig Fissen mere og mere. Her kan man så snyde lidt og bruge tungen i stedet.

Nu er mænd jo ikke gode til at læse annoncer!! næh de kigger jo kun billederne. Hvis de havde læst annoncen ville de faktisk vide de får ydelsen "gå til hånde på dig" gratis. Det er jo ikke en ekstra ydelse hos dig 

Nu skal du ikke gøre de kære husarer forlegne og udstille at de ikke har læst annoncen!!! Derfor foreslår Havnebumsen, at næste gang du spørges om "gå til hånde" svarer du bare "det må du gerne få gratis" :-) 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg da i tidens løb lavet næste alt, lige fra, at sætte lamper op, lave en solid seng, sætte en væg op, lave et lille køkken, osv, til et helt SM rum. Tit i bytte for nogle gode timer i sengen. ;)

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I mine yngre dage, i Hvidovre  et godt bordel, jeg kom der ofte. haven lignede noget der trængt til en frisk ung mand, jeg lavede en aftale med en af pigerne, var have mand i mange timer, og fik så sex i tilsvarende timer, rem win win, det tiden før aids, så alt var super....efterfølgende så  jeg annoncer i travbladet, før nettet, og travbladet havde monopol, ordet byttehandel....så mon ikke det er som nogen skriver en handymand, og så kan du være handywoman.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

I mine yngre dage, i Hvidovre  et godt bordel, jeg kom der ofte. haven lignede noget der trængt til en frisk ung mand, jeg lavede en aftale med en af pigerne, var have mand i mange timer, og fik så sex i tilsvarende timer, rem win win, det tiden før aids, så alt var super....efterfølgende så  jeg annoncer i travbladet, før nettet, og travbladet havde monopol, ordet byttehandel....så mon ikke det er som nogen skriver en handymand, og så kan du være handywoman.... 

Havde du virkelig kræfter tilovers til sex efter at have været "havemand i mange timer"? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nu var jeg en ung mand, og godtroende, så aftalen var når jeg var færdig, og det var et meget omfangsrigt projekt, så nej ikke samme dag, men flere besøg "on the House" reelt kunne pigerne have snydt mig, men de holdt ord til punkt og prikke og jeg var fast gæst i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...