Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt en anden Joy som før har brugt samme overskrift, men det er helt sikkert ikke hende på billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har skrivit tidigare att jag treffet denne pige. Med mig var det meget god session. Snacker god engelsk, er social och god action. Dessutom ser hon söt.

Enjoy! Jag kan rekomendera hende efter min erfaring. / A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende her til aften . Billederne passer . Hun er super sød , dejlig og imødekommende .

700 kr. for en halv time med kys uden tunge, slikke mis og SF .

Stedet er også fint . Der er dog lidt vej at gå fra Slusevej .( men det betyder jo ikke meget for en frisk ung mand ))) .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mac5150 skrev, for 16 timer siden:

 

overvejer at besøge hende. kan du fortælle om stedet? ER ikke så meget for kælder osv. holder hun til i en lejlighed eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
blaugrana skrev, for 57 minutter siden:

overvejer at besøge hende. kan du fortælle om stedet? ER ikke så meget for kælder osv. holder hun til i en lejlighed eller? 

Jeg har lige besøgt hende og kan bekræfte, at hun leverer :wub:  Den eneste kælder i det område, er parkeringen under Fields og det er ikke der hun residerer. Ny beboelses ejendom (ny - som det hele derude) og man kan glæde sig over, at der er elevator. D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 5 minutter siden:

 

tak for svaret :) . arh dejligt med elevator, så er det lidt mere diskret? :P du kan ikke give en adresse? bare gaden . det blev ik være den fulde adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må ikke give adresser her, men hun skriver selv i hendes profil på EG at det er på  Ørestads Boulevard, så jeg tænker at det nok går så langt . håber det var lidt og nok  hjælp ? .:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
blaugrana skrev, for 20 timer siden:

tak for svaret :) . arh dejligt med elevator, så er det lidt mere diskret? :P du kan ikke give en adresse? bare gaden . det blev ik være den fulde adresse. 

Altså, hør nu her - du kan meget simpelt, via en SMS eller et opkald, få adressen.
Hvis din hensigt er at besøge pigen, så skal du nok ALLIGEVEL. SMS eller ringe til hende, ikk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte tøsepigen mandag aften, nemt at finde, tæt ved Netto, super behandling af en flot og sød pige fra Ungarn.

Hun er megalækker og hendes billeder er ægte superfransk med masser af savl, sex i alle mine ønskede stillinger, vi nåede 4 forskellige, ingen beørringsangst.

Super oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
TboneDK skrev, den 24/1/2017 at 12:00:

Altså, hør nu her - du kan meget simpelt, via en SMS eller et opkald, få adressen.
Hvis din hensigt er at besøge pigen, så skal du nok ALLIGEVEL. SMS eller ringe til hende, ikk ;-)

Det har aldrig været Blågrans hensigt at besøge nogen af pigerne, men han fantaserer om det hjemme i lænestolen, når han sidder med sin lille tissemand i hånden... Det tror jeg er rigeligt for ham!

Det er vel også rimelig diskret. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Thai-fan72 skrev, for 36 minutter siden:

Det har aldrig været Blågrans hensigt at besøge nogen af pigerne, men han fantaserer om det hjemme i lænestolen, når han sidder med sin lille tissemand i hånden... Det tror jeg er rigeligt for ham!

Det er vel også rimelig diskret. ;)

Kan dig og Blågran ikke finde en forladt lagerbygning og få tingene sat på plads en gang for alle. Damn, I skriver meget omkring diskretion. Han spørger konstant og du reagerer hver gang. Det er ved at blive lidt monotont :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
CuriousDk skrev, for 7 timer siden:

Kan dig og Blågran ikke finde en forladt lagerbygning og få tingene sat på plads en gang for alle. Damn, I skriver meget omkring diskretion. Han spørger konstant og du reagerer hver gang. Det er ved at blive lidt monotont :D

Jo det ville være helt på sin plads :D

Jeg tror sgu også jeg opgiver at opdrage på tossen, men det ærgrer mig at nogen overhovedet gider at svare på hans dumme spørgsmål. Især når han aldrig har leveret en anmeldelse... :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, den 25/1/2017 at 23:12:

Kan dig og Blågran 

Det er ikke noget med "gran." Det her er blaugrana:

 

Relateret billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke noget med "gran." Det her er blaugrana:

 

Relateret billede

Ok. Så lærte jeg også noget nyt i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den 24/1/2017 at 11:27:

Kysser hun ikke med tungen?

det ved jeg ikke, men det gør hun jo nok hvis du betaler 200 eller 300 kr ekstra ;):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...