Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BTL

I Aarhus kan du med fordel besøge FritidsQ. Fantastiske bryster og blow.

Susanne på Randersvej 5 er en anden mulighed, som kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Uhh er det falske bryster vi snakker om så vil jeg anbefale den smukke og søde Summer der arbejder blandt andet ved Romantica:wub:.. Hun er så dejlig.. 

Knus Jennifer.. 

Falske bryster, hvem fælen gider bolle en med falske bryster, tager imod falske penge til gengæld ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 1 time siden:

Falske bryster, hvem fælen gider bolle en med falske bryster, tager imod falske penge til gengæld ?

Mange mænd er til silibabser.. Hver mand sin smag jo.. Personligt synes jeg at sådan nogle silibabser kan være utrolig pæne:wub:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Mange mænd er til silibabser.. Hver mand sin smag jo.. Personligt synes jeg at sådan nogle silibabser kan være utrolig pæne:wub:..

Mon ikke du mener, nogle mænd er til plast babser..de fleste er nok til naturlige bryster :-)

få din tidl. Kollega Martine til at komme på besøg i klinikken, så kommer jeg til kbh. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
aarhussyd skrev, for 9 minutter siden:

Mon ikke du mener, nogle mænd er til plast babser..de fleste er nok til naturlige bryster :-)

få din tidl. Kollega Martine til at komme på besøg i klinikken, så kommer jeg til kbh. :-)

Martine hvem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke du mener, nogle mænd er til plast babser..de fleste er nok til naturlige bryster :-)

få din tidl. Kollega Martine til at komme på besøg i klinikken, så kommer jeg til kbh. :-)

Uhh det har jeg ikke styr på.. Jeg har naturlige så jeg henvender mig jo ikke til det segment..

Jeg ved ikke lige hvem Martine er.. Hun må være før min tid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...