Hop til indhold
MrDirtbag

Rollespiller søges i Nordjylland-ish

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg har en del gange forsøgt at få søsat en hyggetime hos en sød pige indeholdende noget rollespil. Hver eneste gang er det gået i vasken. Mange piger reklamerer med, at det er noget de tilbyder - og når jeg laver aftalen, spørger jeg altid, om de er friske på det. Alligevel kommer der noget i vejen. Så har de ikke lige fået deres outfits med eller de virker til, at de synes det er lidt til grin eller jeg kan ikke få fremstammet min fantasi eller også passer det bare ikke ind af alle mulige andre grunde. 

 

Derfor søger jeg hermed en pige, som har erfaring med det - og som nyder det. Hun skal gerne holde til i eller omkring Aalborg. Det kan også gå, hvis jeg skal køre lidt mere efter det. Alder og størrelse er mindre vigtig i denne sammenhæng, men det gør i sagens natur ikke noget, hvis hun ser godt ud.

 

Har I nogle bud på nogle piger, som ikke bare reklamerer med det, men som faktisk også gerne vil. Min fantasi er ikke noget weird noget, bare noget helt mild dominans og lidt verbal ydmygelse.

 

Jeg glæder mig til eventuelle svar.

 

Vh,

MrDirtbag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du laver aftalen, så aftal hvad det er for et rollespil. Jeg har generelt gode erfaringer med det. Det er selvfølgelig et problem, hvis du kun taler med tele-dame og ikke med pigen selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrDirtbag skrev, 1 time siden:

Hejsa,

 

Jeg har en del gange forsøgt at få søsat en hyggetime hos en sød pige indeholdende noget rollespil. Hver eneste gang er det gået i vasken. Mange piger reklamerer med, at det er noget de tilbyder - og når jeg laver aftalen, spørger jeg altid, om de er friske på det. Alligevel kommer der noget i vejen. Så har de ikke lige fået deres outfits med eller de virker til, at de synes det er lidt til grin eller jeg kan ikke få fremstammet min fantasi eller også passer det bare ikke ind af alle mulige andre grunde. 

 

Derfor søger jeg hermed en pige, som har erfaring med det - og som nyder det. Hun skal gerne holde til i eller omkring Aalborg. Det kan også gå, hvis jeg skal køre lidt mere efter det. Alder og størrelse er mindre vigtig i denne sammenhæng, men det gør i sagens natur ikke noget, hvis hun ser godt ud.

 

Har I nogle bud på nogle piger, som ikke bare reklamerer med det, men som faktisk også gerne vil. Min fantasi er ikke noget weird noget, bare noget helt mild dominans og lidt verbal ydmygelse.

 

Jeg glæder mig til eventuelle svar.

 

Vh,

MrDirtbag

HEJ Jeg forstår dit udmærket har det selv sådan jeg har mæske et par adresser og telefon nr hvis du er inti Nordjylland ?skriv tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 5 minutter siden:

HEJ Jeg forstår dit udmærket har det selv sådan jeg har mæske et par adresser og telefon nr hvis du er inti Nordjylland ?skriv tilbage

vil du har et par adresser i Nordjylland så ?Skriv om du vil have det så vil jeg gerne hjælpe dig har selv haft samme problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, den 22/1/2017 at 13:41:

vil du har et par adresser i Nordjylland så ?Skriv om du vil have det så vil jeg gerne hjælpe dig har selv haft samme problem

Følger lige med her... Vil du dele med mig også?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...