Hop til indhold
TheHoster

Khat-massage / Somkhid Aarhus N

Recommended Posts

Sad og havde lidt ondt i skulderen og tænkte vi lige så godt kunne trænge til en god omgang massage.

Søgte nogle lidt nye steder, som jeg ikke havde besøgt før og fandt så Khat/somkhid massage, som ligger lige ved sidden af risskov på Dronning Margrethes Vej 31

Tog derhen midt på dagen, og selvom det ligger på en rimelig trafikeret vej, var det faktisk okay. Da jeg ankom til stedet, blev jeg mødt af en ejeren
ville jeg skyde på blev så vist ind på en af deres massagerum, hvor der godt nok var 2 brikse, men døren blev lukket med det samme, 
så tænker ikke de bare smider en ved sidden af en. Nå men tog tøjet af og lagde mig på briksen, og der gik ikke lang tid før der kom en moden thai dame ind,
hun spurgte så straks om jeg ikke ville have 2 piger på samme tid til samme pris, nu hvor jeg var ny :) jo jo det gjorde da ikke noget, hvem ville ikke tage imod det.

Massage begyndte og synes faktisk den var rimelig god iforhold til hvad jeg har prøvet andre steder. Det var en blanding mellem hård og blød, og hvis der var noget
skulle jeg bare sige til så skulle de nok ramme det rigtige spot, der var dog ikke noget pirring som sådan, men nogle gange behøver det skam hellere ikke være lige på og hårdt,
men lå bare og nød det. Efter noget tid vil vel skyde på 20-30min blev jeg bedt at vende og massagen fortsatte foran og stadig en god grundig massage, men synes måske jeg manglede
lidt pirring, da jeg ikke følte den var tilstede og det er skam også okay, men lidt sjov kunne jeg skam også tænke. :D Den ene af dem blev nød til at gå, men så kom spørgsmålet da hun var ved at være færdig om jeg kunne tænke mig "ekstra", og svaret var "ja tak" hun ville hente en anden, da hun ikke gjorde sig i det og en lille sød ung pige kom ind, og gav et fantastisk HJ
ikke noget hast.

Det hele tog vel de 35-45 min. så ikke lige så meget efter tiden, så længe det er en god service, er jeg lidt ligeglad men synes mine 600kr var lagt godt ud. Stedet var hverken koldt eller lugtede, så et udemærket sted at besøge en anden gang.

Håber i kunne lide min første anmeldelse, men skam ikke den sidste. :)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til :) Og ser da frem til flere af dine anmeldelser, der jo her første gang er godt og fyldigt beskrevet ;)

 

Jeg har også gode erfaringer med stedet. Sidst jeg var der var det også med 2 (også anmeldt herinde), men der kom en anden kunde i løbet af seancen, så det endte med en. Det var formentlig den samme modne kvinde, som du har oplevet. Og der blev ikke tilbudt andet, sikkert fordi der ikke har været andre til rådighed den dag, hvis hun ikke "gør i den slags" ;)

Jeg har blot en enkelt gang oplevet, at der var en i samme rum - bag forhænget. Men det var tæt på at de var færdige, så det var ikke ret generende. De har flere rum, så tænker man oftest vil undgå, at dele rum med andre...

Tidsmæssigt synes jeg nu ikke det er nok, hvis det kun har taget 35-45 min. Sådan generelt ville det jo være rart, hvis alle steder holdt sig til tiderne.... Men du fik en god oplevelse, så er det jo underordnet i det tilfælde :)

Go' søndag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheHoster skrev, for 21 timer siden:

Håber i kunne lide min første anmeldelse, men skam ikke den sidste. :)    

Hej TheHoster,

Tak for en fin anmeldelse og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...