Hop til indhold
FlyingDick

Questions for non-gay people

Recommended Posts

Hi guys. No disrespect. I simply want to understand. I appreciate highly your response. Thanks.

1) How do you feel to go to bed with someone who has a dick? '

2) How do you feel to go to bed with someone who used to have a dick?

3) Why do some guys like to be penetrated by a lady using a dildo?

 

Redigeret af FlyingDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1) I would never do it.

2) Again, I would not do it.

3) Because it probably feels good.

I do not find men and cocks attractive at all. So I dont see the point on being with a guy. I would not even join a threesome or gang bang with other mens. Luckily we are all different and everybody has their own taste.

 

The sucking eel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 2 minutter siden:

1) I would never do it.

2) Again, I would not do it.

3) Because it probably feels good.

I do not find men and cocks attractive at all. So I dont see the point on being with a guy. I would not even join a threesome or gang bang with other mens. Luckily we are all different and everybody has their own taste.

 

The sucking eel

 

Dit brugernavn kunne ellers give anledning til at tro andet :):):)  - (glimt i øjet og højt humør på en grå lørdag kan forekomme )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Dit brugernavn kunne ellers give anledning til at tro andet :):):)  - (glimt i øjet og højt humør på en grå lørdag kan forekomme )

Ja, hvis man tænker i disse baner :D

Men Hardcore Olsen banden fans vil vide hvor navnet kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hvis man tænker i disse baner :D

Men Hardcore Olsen banden fans vil vide hvor navnet kommer fra.

Jeg tænkte i DE baner :) - hvad hjertet er fuldt af.....:P

Ål (uanset tilberedning) er ikke min kop the :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej må indrømme at jeg har prøvet det hele, en speciel oplevelse men dog en oplevelse som jeg ikke vil være foruden, kan sagtens finde på det igen, det bliver så med endnu en fræk lady Boy, det er frækt og spænende, specielt at blive udblokket bagi men dog en pirrende følelse da det først var i gang, fik de mest fantastiske lækre orgasmer og spermen væltede ud af min pik i kaskader som da jeg var ung, er dog 47 i dag, så frækt, slikke og sutte en pik, hmm ja men ved hvordan jeg selv gerne vil suttes og slikkes, så gjorde det samme ved den jeg tømte, han fik vildt og voldsom sædafgang i min mund, brækkede mig dog da det så absolut ikke er noget for mig, men ja vil prøve det igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her hører ikke til som "efterlysning"

1. Har prøvet at være den ene af to pikke i samme fisse. Det var mærkeligt i starten, men jeg fokuserede på at det handlede om pigen/at være sammen om at udfordre hende/at overskride en grænse.

2. Har prøvet det en gang - fandt først ud af det bagefter :-) Det var okay, men vaginal sex var ikke så godt ...

3. Der er psykologiske og fysiologiske forklaringer. Røvhullet er en meget erogen zone og det samme gælder prostata.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...