FlyingDick 135 Skrevet 21. Januar, 2017 (edited) Hi guys. No disrespect. I simply want to understand. I appreciate highly your response. Thanks. 1) How do you feel to go to bed with someone who has a dick? ' 2) How do you feel to go to bed with someone who used to have a dick? 3) Why do some guys like to be penetrated by a lady using a dildo? Redigeret 21. Januar, 2017 af FlyingDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2017 1) I would never do it. 2) Again, I would not do it. 3) Because it probably feels good. I do not find men and cocks attractive at all. So I dont see the point on being with a guy. I would not even join a threesome or gang bang with other mens. Luckily we are all different and everybody has their own taste. The sucking eel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. Januar, 2017 Sutteålen skrev, for 2 minutter siden: 1) I would never do it. 2) Again, I would not do it. 3) Because it probably feels good. I do not find men and cocks attractive at all. So I dont see the point on being with a guy. I would not even join a threesome or gang bang with other mens. Luckily we are all different and everybody has their own taste. The sucking eel Dit brugernavn kunne ellers give anledning til at tro andet - (glimt i øjet og højt humør på en grå lørdag kan forekomme ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2017 DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden: Dit brugernavn kunne ellers give anledning til at tro andet - (glimt i øjet og højt humør på en grå lørdag kan forekomme ) Ja, hvis man tænker i disse baner Men Hardcore Olsen banden fans vil vide hvor navnet kommer fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. Januar, 2017 Sutteålen skrev, for 3 minutter siden: Ja, hvis man tænker i disse baner Men Hardcore Olsen banden fans vil vide hvor navnet kommer fra. Jeg tænkte i DE baner - hvad hjertet er fuldt af..... Ål (uanset tilberedning) er ikke min kop the Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pernielsen1959 42 Skrevet 21. Januar, 2017 Hej må indrømme at jeg har prøvet det hele, en speciel oplevelse men dog en oplevelse som jeg ikke vil være foruden, kan sagtens finde på det igen, det bliver så med endnu en fræk lady Boy, det er frækt og spænende, specielt at blive udblokket bagi men dog en pirrende følelse da det først var i gang, fik de mest fantastiske lækre orgasmer og spermen væltede ud af min pik i kaskader som da jeg var ung, er dog 47 i dag, så frækt, slikke og sutte en pik, hmm ja men ved hvordan jeg selv gerne vil suttes og slikkes, så gjorde det samme ved den jeg tømte, han fik vildt og voldsom sædafgang i min mund, brækkede mig dog da det så absolut ikke er noget for mig, men ja vil prøve det igen og igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 22. Januar, 2017 Det her hører ikke til som "efterlysning" 1. Har prøvet at være den ene af to pikke i samme fisse. Det var mærkeligt i starten, men jeg fokuserede på at det handlede om pigen/at være sammen om at udfordre hende/at overskride en grænse. 2. Har prøvet det en gang - fandt først ud af det bagefter Det var okay, men vaginal sex var ikke så godt ... 3. Der er psykologiske og fysiologiske forklaringer. Røvhullet er en meget erogen zone og det samme gælder prostata. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg