Hop til indhold
candyman

Frankfurt - Bedste FKK for nybegynder?

Recommended Posts

Halløj,

Overvejer at besøge en FKK i Frankfurt i næste uge, men er i tvivl om hvad der mon er bedst?

Når jeg læser forskellige fora kommer jeg frem til at jeg undgå dem, der ligger centralt pga. for mange turister / Sharks - et eksempel er Mainhattan

Valget er mellem Oase eller Sharks - men der er blandede meninger om dem begge.

Jeg planlægger at komme efter frokost og blive til aften, ikke nat. Hvordan er udvalget typisk på en torsdag?

Er der piger i alle afskygninger - eller er det mere en bestemt type, der er sådan et sted? Det kniber jo lidt med billeder når man checker deres sider. Er nok lidt til de sunde modeller, hvor der er hjulpet med lidt løft i plastic, men ikke overdrevet.

Nogle bud?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 5 minutter siden:

Et spørgsmål fra en uvidende.

Hvad står FKK for?

Direkte oversat Freikörperkultur. For lægfolk betyder det fri kropskultur altså nudisme, men for os betyder det himlen på jorden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg er også super glad for sharks

oase har vildt smukke piger men de ved også hvad penge er :-) ikke en club jeg vender tilbage til hvis jeg selv er afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...