Hop til indhold

Recommended Posts

Med mindre de har lagt ny stil for dagen, så er det helt sikkert fake billeder. De gange jeg besøgte dem, passede de langt fra. Det er godt nok ved at være 3/4 år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, 1 time siden:

Der er 98% chance for det er er ladyboy ud fra billederne, men hvis det er det du søger

Tanken har strejfet mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Tjah, man kunne jo osse bare forsøge sig med et besøg. Er det så ladyboys, så står det jo een frit for at gå igen, hvis man ikke er til den slags. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Google-søgning på det første billede afslører, at det er "Jojo, verdens mest sexede asiat". Nok ikke en ladyboy men helt sikkert falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
galten skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor tror i det er ladyboy? Det ligner hun bestemt ikke. Nogen der kan bekræfte om billederne er ægte ?

Kindben, næse, hage og muskuløse ben (lægmuskel) samt stor bagdel. Udover det kæmpe silicone bryster. - ikke typisk thai pigefigur. I mit sind er jeg ikke i tvivl og stedet har før haft ladyboys jævnfør tidligere tråde.

Du skal sgu nok blive overrasket en dag trusserne ryger af sådan en og kalorious ikke er fjernet hvis du ikke kan se det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...