Hop til indhold
J93

Ringeklokke-notifikationer på fulgt indhold?

Recommended Posts

Godaften :)

Jeg har flere tråde som jeg følger herinde på Eroguide. Jeg kunne godt tænke mig at få en notifikation inde på sitet, når der eksempelvis bliver skrevet nyt indlæg i disse tråde. (Altså på ringeklokken oppe i højre hjørne. Samme sted som når nogle svarer på mine indlæg)

De eneste muligheder jeg ser af muligheder, mht. fulgt indhold, er:

1. At få det hele sendt pr. mail.

2. At få "browser notifikationer" hvis altså man bruger Google Chrome.

(Jeg bruger selv Google Chrome, og jeg åbner altid Eroguide i Inkognito-tilstand (så der ikke efterlades historik)

Jeg kan ikke få "browser notifikationer" til at virke. Og jeg har læst mig frem til, at det er fordi jeg bruger Inkognito-tilstand)

Men er det ikke også en mulighed at få en notifikation oppe i ringeklokken ang. det indhold man følger? Det tænker jeg da ville være logisk :)

Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. Så måske har jeg overset noget.

Nedenfor er et billede af mine indstillinger :D Måske jeg har gjort noget forkert derinde?

Hvis det jeg forespørger, ikke det er en mulighed, så betragt denne tråd som et forslag til en ny funktion ;)

På forhånd tak nørder og andet godtfolk herinde :P

Notifik.JPG

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...