badboy30 64 Skrevet 20. Januar, 2017 Hej gutter Nogen herind har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/221247 God fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter1000 62 Skrevet 20. Januar, 2017 Tror det er fake, prøv check hendes tlf. nr. i krak.... Det er ikke et taletidskort - så er jeg normalt skeptisk. Men kan være hun er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 21. Januar, 2017 Man kan ikke altid stole på de resultater som Krak giver. Jeg tror ikke hun er fake, men ud fra et billede i en tidligere annonce vil jeg vurdere hende ti at være en del ældre end 34 år. Der har også været annoncer hvor hun kun tager imod opkald og ikke SMS, så det er næppe en mand der står bag. Læg mærke til hvordan hendes nederdel matcher betrækket på sofaen, det er virkelig high class. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter1000 62 Skrevet 22. Januar, 2017 Du har ret Lange, prøvede lige at ringe. Får en ældre kvinde i røret. Hun befinder sig Ringe, sikkert på adressen i Krak, hvem ved. Havde ikke lyst at køre derhen, så takkede nej. Men som jeg skrev hun "kunne" være ægte. Omskriver Hun er ægte, nu er det bare hvem er til de ældre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg